نمایندگی هود فوتیل FOTILE در میرداماد 26326554

نمایندگی رسمی هود فوتیل FOTILE در منطقه میرداماد در انحصار شرکت خدمات طلایی زینو اطلس میباشد . این شرکت تنها نمایندگی اصلی هود فوتیل بوده و هیچ نمایندگی و یا دفتر خدمات و تعمیرات دیگری در شهر تهران ندارد .

شرکت خدمات طلایی زینو اطلس

شماره ثبت:465086

عضو رسمی اتحادیه سرویس تعمیر لوازم خانگی تهران

مشتریان گرامی توجه فرمایید شرکت فوتیل FOTILE در تهران برای انجام خدمات پس از فروش و تعمیرات محصولات خود تنها به شرکت خدمات طلایی زینو اطلس اعطای نمایندگی نموده است و این مجموعه تنها شرکت مجاز ارائه دهنده خدمات و تعمیرات هود فوتیل FOTILE در تهران میباشد . لذا شما مشتری گرامی جهت بهره مندی از خدمات و تعمیرات هود فوتیل FOTILE در تهران فقط میبایست با این مجموعه در تماس بوده و درخواست اعزام سرویسکار جهت رفع عیوب احتمالی دستگاه را ثبت نمایید .

تلفن نمایندگی اصلی هود فوتیل FOTILE در تهران

جهت ارتباط با بخش خدمات و تعمیرات هود فوتیل FOTILE در تهران میبایست با کارشناسان شرکت خدمات طلایی زینو اطلس در ارتباط باشید . لطفا در ایام هفته و ساعات اداری با شماره های 26326554 _ 26320175 _ 77456283 _ 76781260 _ 76782775 با ما در ارتباط باشید در صورت نیاز به ثبت درخواست تعمیرات هود فوتیل در ایام تعطیلات رسمی و ساعات یر اداری با تلفن : 26326554 _ 09121968200 با ما تماس حاصل نمایید .

قطعات اصلی هود فوتیل FOTILE را از کجا تهیه کنیم ؟

همانطور که در بالا گفته شد شرکت وارد کننده محصولات فوتیل FOTILE در ایران خدمات پس از فروش ، تعمیر ، فروش قطعات خود را در اختیار نمایندگی مجاز خود شرکت خدمات طلایی زینو اطلس قرار داده است . لذا جهت خرید تمامی قطعات و لوازم یدکی هود فوتیل FOTILE در تهران و سراسر ایران میبایست با ما در تماس باشید .

جهت استعلام موجودی قطعات هود فوتیل FOTILE از نمایندگی رسمی این برند مطرح با شماره تلفن : 26326554 با کارشناسان فروش قطعات در ارتباط باشید . جهت اطمینان از موجودی قطعه و مطابقت آن با قطعه موجودی شرکت از طریق واتساپ با شماره 09121968200 قطعه مورد نیاز خود را استعلام و ثبت و سفارش نمایید .

قیمت هود فوتیل FOTILE را از کجا استعلام کنیم ؟

جهت استعلام قیمت هود فوتیل FOTILE و خرید این محصول با کیفیت با تلفن های شرکت زینو اطلس تماس و ضمن استعلام موجودی دستگاه مورد نیاز با اطمینان و با ضمانت و گارانتی 18 ماهه خرید کنید .

قطعات هود فوتیل FOTILE اصلی :

فیلتر هود فوتیل FOTILE ، برد اصلی هود فوتیل FOTILE ، برد تاچ هود فوتیل FOTILE ، کلید برد هود فوتیل FOTILE ، موتور هود فوتیل FOTILE ، شیشه هود فوتیل FOTILE ، دمپر هود فوتیل FOTILE ، براکت یا فیتینگ نصب هود فوتیل FOTILE به دیوار ، دکمه های هود فوتیل FOTILE

نظر 0

پیام بگذارید