تنها نمایندگی رسمی هود فوتیل FOTILE در تهران ، شرکت خدمات طلایی زینو اطلس میباشد . این شرکت تنها وارد کننده قطعات و لوازم یدکی هود فوتیل FOTILE در کشور بوده وتعمیرات و خدمات پس از فروش این محصول در شمال جنوب شرق و غرب تهران در انحصار خدمات طلایی زینو اطلس میباشد . شما مشتری گرامی در سراسر تهران جهت بهره مندی از خدمات و تعمیرات هود آشپزخانه فوتیل میبایست در ایام هفتهو ساعات اداری با شماره 02126326554 با دفتر مرکزی شرکت در تماس باشید .

لازم به توضیح است شرکت خدمات طلایی زینو اطلس نمایندگی رسمی محصولات فوتیل FOTILE هیچ نمایندگی و یا دفتر خدمات پس از فروش دیگری در شهر تهران ندارد .

ثبت درخواست تعمیر هود فوتیل :

ثبت درخواست تعمیرات و اعزام سرویسکار مجاز هود آشپزخانه فوتیل FOTILE در زینو اطلس بسیار سریع صورت خواهد گرفت . شما میتوانید در ایام هفته و ساعات اداری با تماس با شماره های 26326554 _ 26320175 _ 77456283 _ 76781260 در خواست اعزام سرویسکار مجاز هود فوتیل را در شرکت ثبت و منتظر حضور سرویسکاران این مجموعه در کوتاهترین زمان ممکن باشید.

قطعات هود فوتیل را از کجا تهیه کنیم ؟

واردات مسقیم قطعات و لوازم یدکی هود فوتیل در تهران توسط شرکت خدمات طلایی زینو اطلس انجام میگردد . شما مشتری گرامی حهت تامین و تهیه قطعات ولوازم یدکی هود فوتیل در سراسر تهران میتوانید با مراجعه به دفتر مرکزی شرکت نسبت به تهیه و خرید قطعات مصرفی هود آشپزخانه با ما در ارتباط باشید .

قطعات هود فوتیل شامل : فیلتر هود فوتیل ،موتور هود فوتیل ، برد اصلی (پاور برد ) هود فوتیل ، کلید برد هود فوتیل ، دکمه هود فوتیل ، شیشه هود فوتیل با ضمانت اصالت کالا توسط شرکت خدمات طلایی زینو اطلس ارائه میگردد . جهت استعلام موجودی و قیمت قطعات هود فوتیل در تهران با شماره تلفن 26326554 به صورت تمام وقت وحتی در ایام تعطیلات رسمی در تماس باشید .

تعمیر برد هود فوتیل در تهران

تعمیرات برد هود یک کار کاملا تخصصی میباشد .این مجموعه با دارا بودن واحد تخصصی تعمیرات برد هود میتواند شما را در این زمینه یاری کند . فقط کافیست در ایام هفتهو ساعات اداری جهت پذیرش برد معیوب هود فوتیل FOTILE به نشانی ما مراجعه تا نسبت به تعمیرات تخصصی برد الکترونیک هود با ضمانت نامه کتبی تعمیرات اقدام گردد.لازم به توضیح است از پذیرش و تعمیر برد هود که به هر نحو دستکاری و یا اقدام به تعمیرات توسط افراد متفرقه و سرویسکاران غیر مجاز گردیده باشد معذور است .

آیا در تعمیرات هود فوتیل FOTILE از قطعات اصلی و اورجینال استفاده میگردد؟

شرکت خدمات طلایی زینو اطلس ،تنها وارد کننده قطعات هود فوتیل FOTILE در تهران میباشد .
این مجموعه در تعمیرات هود آشپزخانه فوتیل FOTILE از قطعات اصلی و اورجینال با ضمانت نامه زینو سرویس استفاده میکند .

مدت زمان اعزام سرویس کار جهت تعمیرات هود فوتیل FOTILE در تهران چقدر است؟

این مجموعه پس از ثبت درخواست تعمیرات هود فوتیل FOTILE توسط کارشناسان این مجموعه در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به اعزام سرویسکار مربوطه اقدام خواهند کرد.
حداکثر زمان انتظار جهت اعزام سرویسکار هود فوتیل FOTILE در شهر تهران در ساعات اداری حداکثر 2 ساعت میباشد.

نظر 6

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • حمید ایمان

    April 5, 2020 | پاسخ

    سلام و عرض ادب خدمت مدیران شرکت خدمات زینو دوستان و همکاران محترم شما جهت تعمیرات هود آشپزخانه به منزل بنده مراجعه کردند و در کوتاهترین زمان (حدود ۲۰ دقیقه) با تعویض قطعه معیوب در محل مشکل دستگاه برطرف شد. قبلا به اشتباه با دفتر خدمات ... تماس گرفته بودیم که پس از مراجعه خواستند دستگاه بنده را به تعمیرگاه ببرن و هزینه اعلامی آنها ۲ برابر تعرفه شرکت زینو بود. وظیفه بود ضمن تشکر اطلاع رسانی کنم تا دیگران هم مطلع باشند خدا قوت خسته نباشین

    • admin

      April 27, 2020 | پاسخ

      ضمن عرض سلام با توجه به حفظ ارزشها نام شرکتی که اسم برده شده بود حذف شد. بارها در تمامی نوشته ها اعلام کردیم این برند هیج نمایندگی و دفتر خدمات دیگری در تهران ندارد و بار دیگر هم روی ایم موضوع تاکید میکنیم. امیدواریم شما هم دیگر گرفتار این افراد نشوید. متاسفانه همیشه عده ای سودجو و منفعت طلب منتظر فرصت مناسب جهت شیطنت هستند.

  • مهناز سمایی

    April 5, 2020 | پاسخ

    سلام واقعا ممنون در این شرایط که به علت وجود کرونا همه جا تعطیله این شرکت خدمات دهی عالی داشت . پرسنل شرکت در زمان مراجعه همه موارد رو رعایت کرده بودن استفاده پرسنل از ماسک،دستکش،جورابهای یکبار مصرف واقعا به دلم نشست والا توی این شرایط ادم از همه چی میترسه واقعا عالی بود آفرین به مدیریت کارآمد و دلسوز

    • admin

      April 27, 2020 | پاسخ

      ضمن عرض سلام و احترام مشتری گرامی بسیار خرسندیم که موجبات رضایت شما فراهم گردیده.

  • میلاد خانبیگی

    April 5, 2020 | پاسخ

    سلام و خسته نباشی نمیدونم نظرم رو منتشر میکنین یا نه ولی یک سوال دارم که فکر کنم سوال خیلی از مشتری ها باشه چرا شرکت شما انعطاف در قیمت قطعات نداره پرسنل شرکت شما با یک تعرفه چاپ شده و پرس شده مراجعه میکنن و طبق همون هزینه دریافت میشه اصلا چیزی به نام تخفیف در سیستم شما موجود نیست. این بده به نظرم شاید بتونین تخفیف در نظر بگیرین خواهشا تخفیفات لحاظ کنین واقعا مردم خوشحال میشن. امیدوارم نظرم منتشر بشه

    • admin

      April 27, 2020 | پاسخ

      ضمن عرض سلام تمامی نظرها منتشر میشوند. در خصوص نظر شما با توجه به اینکه قطعات وارداتی با قیمت واحد برای تمام مشتریان ارایه میشود لذا میبایست طبق لیست اعلامی شرکت سرویسکاران اقدام به صدور فاکتور نمایند. قیمتها در تمام تهران به صورت یکپارجه میباشد و از نظر ما یکپارچه بودن قیمت ضریب هرگونه سو استفاده را از بین میبرد.

  • پیام بگذارید