تعمیر اجاق گاز

تعمیر اجاق گاز در شمال، جنوب، شرق و همچنین غرب تهران توسط تیم زینو اطلس  در محل کار یا منزل شما انجام می شود. باید توجه داشته باشید که تعمیرات اجاق گاز، اجاق گاز توکار یا مبله و … نیاز به تخصص دارد و باید توسط تعمیرکار آموزش دیده و با تجربه انجام شود.زینو سرویس تکنسین مربوطه را با توجه به برند و مدل دستگاه شما اعزام می کند تا کیفیت دستگاه شما حفظ شود.

نحوه تماس با تعمیرگاه مجاز مرکزی زینو سرویس جهت تعمیرات اجاق گاز صفحه ای در تهران:

نحوه تماس با مرکز تعمیرات مجاززینو اطلس جهت تعمیرات اجاق گاز رومیزی، توکار ،صفحه ای به شرح زیر است:

  1. جهت سهولت در انجام کار می توانید به صورت آنلاین اقدام نمایید.
  2. همچنین برای تعمیر اجاق گاز خود می توانید با شماره 02126326554 تماس بگیرید.
  3. پس از ثبت تماس ،کارشناسان مرکز خدمات وتعمیرات زینو سرویس مشاوره لازم را به شما مشتری گرامی ارایه خواهند نمود.
  4. تعمیرکار اجاق گاز در کمتر از یک ساعت در محل کار یا منزل شما برای تشخیص و رفع مشکل حاضر می شود.
  5. کلیه خدمات تعمیرات اجاق گاز با گارانتی رسمی 180 روزه و فاکتور رسمی زینو سرویس ارائه می شود.
  6. در نهایت رضایت شما مشترک عزیز از نحوه کار تکنسین زینو سرویس بررسی خواهد شد و هرگونه انتقادی را سرلوحه کار خود قرار خواهیم داد.

برندهای اجاق گاز که در زینو سرویس به تعمیر آن میپردازیم:

اپکس،گرنیه،لتو،آروما،پرفکت،آی سی اف،زیگما،میلانو،،اسکای شف،الگانس،فوتیل،بلیزر،آردا،فالمک،فلومی،تکنو،میله،نف،انزو،الکترولوکس،آریستون،بوش،هات پوینت،زپا،لامیرا،های لوکس،فورس،فاستر،زیگ،اخوان،کن،مکث،میکس،مارلینو،سینجر،تی اند دی،بنس،ماژیک شف،استیل البرز،وایز،ویرپوول،ایلیا استیل

تعمیر اجاق گاز در تهران :

تعمیرات اجاق گاز، گاز مبله، گاز رومیزی، فر و اجاق گاز توکار توسط تعمیرکار آموزش دیده نمایندگی مجاز زینو سرویس در محل انجام می شود. شرکت زینواطلس  در تهران با بیش از یک دهه تجربه و تکنسین های مجرب، متعهد و کارآمد مفتخر به تعمیر انواع گاز رومیزی، توکار، صفحه ای در محل با گارانتی رسمی 180 روزه تعمیرات می باشد.

کاربران گرامی توجه داشته باشید اگر در هر نقطه از تهران بزرگ اعم از شرق، غرب، شمال و جنوب هستید، پس از تماس با شماره 02126326554  و ثبت درخواست ایراد اجاق گاز  تعمیرکار اجاق گاز کمتر از یک ساعت در محل شما برای تشخیص و رفع مشکل حضور خواهد داشت. در نظر داشته باشید که زینو اطلس برای جلب رضایت حداکثری مشتریان خود اقدام به تعمیر اجاق گاز در سراسر تهران کرده است.

نمایندگی تعمیر اجاق گاز صفحه ای ،توکار 

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز درزینو سرویس مفتخر است که با رعایت قوانین رضایت مشتری در ایران به کار خود ادامه دهد، به یاد داشته باشید که در هر کجای تهران هستید، می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید تا در همان روز در کمترین زمان و مشکل اجاق گاز خود را با کمترین هزینه حل کنید.

مهم نیست که برند اجاق گاز شما  امرسان، پادیسان، ماهان، بوش، الجی، میلتون، تکنوگاز، آریستون، سامسونگ، کنوود، میله، نف، لاجرمانیا، لوفرا، اخوان، آاگ،  اپکس،گرنیه،لتو،آروما،پرفکت،آی سی اف،زیگما،میلانو،،اسکای شف،الگانس،فوتیل،بلیزر،آردا،فالمک،فلومی،تکنو،میله،نف،انزو،الکترولوکس،آریستون،بوش،هات پوینت،زپا،لامیرا،های لوکس،فورس،فاستر،زیگ،اخوان،کن،مکث،میکس،مارلینو،سینجر،تی اند دی،بنس،ماژیک شف،استیل البرز،وایز،ویرپوول،ایلیا استیل باشد.زینو اطلس نمایندگی تعمیرات اجاق گاز برندهای مختلف با بیش از یک دهه تجربه در خدمت شما عزیزان میباشد.

تعمیرات اجاق گاز در محل ، منزل شما:

تعمیر اجاق گاز در محل یا منزل شما از دیگر خدمات ارائه شده توسط زینواطلس می باشد. توجه داشته باشید تعمیرکاران زینو اطلس اجاق گاز را در محل بر اساس اصول زیر تعمیر می کنند.

  • زمانی که تعمیرکار اجاق گاز در محل حضور دارد، تمامی نکات بهداشتی رعایت می شود.
  • با رعایت زمان بندی طبق درخواست شما، تعمیرکارزینو سرویس در منزل شما حضور خواهد داشت.
  • عیب یابی و تعمیرات اجاق گاز با استفاده از به روزترین تجهیزات و روش های سرویس در ایران در محل شما عزیزان انجام می شود.

تعمیرکار و سرویسکار اجاق گاز در تهران:

به طور کلی تعمیرات اجاق گاز باید توسط تعمیرکاری حرفه ای و متخصص انجام شود  تا آسیبی به اجاق گاز وارد نگردد. تعمیر اجاق گاز توسط یک فرد غیر متخصص موجب می شود تا ایرادات دستگاه به طور کامل برطرف نشود. همچنین این احتمال نیز وجود دارد که سایر قطعات اجاق گاز دچار خرابی شود. تعمیر انواع اجاق گازهای رومیزی، توکار، صفحه ای توسط تکنسین ها و تعمیرکاران متخصص زینو سرویس با مناسب ترین هزینه و در کمترین زمان صورت می گیرد.

 تعمیرکاران و سرویسکاران زینو اطلس می توانند سریعا به منزل و محل مورد نظر مشتری مراجعه و بدون جابجایی دستگاه اقدام به عیب یابی و رفع عیب آن نمایند. همچنین مشتریان در صورت نیاز می توانند به صورت حضوری دستگاه را به تعمیرگاه منتقل کنند تا تعمیرکاران متخصص دستگاه معیوب را تعمیر کنند. تعمیرکار اجاق گاز در زینو اطلس تمامی اصول فنی و استاندارد اجاق گاز را به خوبی رعایت نموده و فاکتور و ضمانت نامه معتبر مجموعه را نیز به مشتریان تقدیم می نماید.

سرعت در اعزام سرویسکار (تعمیر اجاق گاز):

  • ابتدا با مرکز خدمات و تعمیرات اجاق گاز شرکت زینو اطلس با شماره 02126326554 تماس حاصل نمایید.
  • در صورت تماس با شرکت خدمات طلایی زینو اطلس یرای تعمیر اجاق گاز در سطح تهران پس از ثبت اطلاعات اولیه توسط هر کدام از اپراتورهای مرکز ، همکاران ما جهت رفع عیب اجاق گاز شروع به انجام مشاوره با شما خواهند نمود ، تا در صورت وجود عیب کوچک در اجاق گاز شما بتوانید خودتان نسبت به رفع ان اقدام نمایید.
  • در صورت عدم رفع نقص توسط خودتان بعد از مشاوره همکاران ما در مرکز از اپراتور بخواهید نسبت به اعزام سرویسکار برای شما اقدام نمایند.
  • در کوتاهترین زمان ممکن سرویسکار مجاز زینو سرویس برای رفع مشکل اجاق گاز به شما مراجعه مینماید .

 

هزینه تعمیرات اجاق گاز در تهران

 

مشتریان معمولا از هزینه های نامتعارف اعلام شده از طرف تعمیرکاران سیار ،تعمیرکاران و سرویسکارهای غیر رسمی و غیرمجاز گله مند هستند.

عدم داشتن توانایی و تخصص لازم ، نداشتن قطعات فابریک و اورجینال ، منظم نبودن زمان مراجعه اعلامی ، اسیب رسیدن به قطعات دیگر دستگاه توسط تعمیر کار غیر مجاز از نارضایتی های دیگر مشتریان میباشد.

شرکت خدمات طلایی زینو اطلس با بکارگیری افراد با تجربه و سرویسکاران اموزش دیده ، نرخ مصوب و تعرفه های مناسب ، قطعات اصلی و اورجینال با ضمانت اصالت کالا،و ضمانت نامه رسمی تعمیر اجاق گاز در تهران سعی در رفع مشکل دستگهاههای اجاق گاز شما با رضایتمندی 100% شما عزیزان دارد.

 

اموزش تعمیر اجاق گاز صفحه ای (توکار)

 

فندک اجاق گاز از کار افتاده است چگونه ایراد را برطرف کنیم؟

ابتدا باید از وصل بودن سیم اجاق گاز به پریز برق مطمین شوید.

سیم برق ورودی تا داخل ترانس فندک را کنترل کنید تا از امدن برق داخل ترانس مطمین شوید.

ترانس فندک دستگاه سوخته است و باید ان را تعویض کنید.

میکرو سوییچ و سیم ارتباطی بین میکروسوییچ های شیر اجاق گاز قطع شده و جریان به انها منتقل نمیشود.

در صورت رفع نشدن عیب اجاق گاز صفحه ای توسط خودتان اقدام به تماس با شرکت خدمات طلایی زینو اطلس نموده و درخواست مراجعه سرویسکار را به شرکت اعلام کنید.

 

شعله اجاق گاز روشن میشود و پس از رها کردن مجددا خاموش میشود چگونه مشکل را برطرف کنیم؟

ترموکوپل اجاق گاز را بررسی نمایید در صورت وجود رسوب و یا کثیفی ان با الکل نسبت به تمیز کردن ان اقدام نمایید

بوبین شیر اجاق گاز خراب است (با توجه به حساس بودن این قطعه همچنین احتمال وجود نشتی گاز پس از تعویض درخواست اعزام سرویسکار ) نمایید.

شیر اجاق گاز دچار مشکل شده است و باید تعویض گردد.

 

اجاق گاز دوده میزند و ظروف را سیاه میکند چگونه مشکل را برطرف کنیم؟

احتمالا ژیگلور اجاق گاز توسط افراد غیر مجاز دستکاری شده و شماره ان نسبت توان حرارتی سرشعله مغایرت دارد .

سرشعله اجاق گاز دچار دفرمگی شده و گاز به درستی نمیسوزد خام سوزی باعث دوده زدن اجاق میباشد.

 

 

سرشعله های اجاق گاز دچار دفرمگی و تغییر رنگ شده از کجا تهیه کنم؟

شما میتوانید با تماس با بخش پذیرش شرکت و درخواست قطعات و تکمیل سفارش با خیالی اسوده و اطمینان از اصالت کالا قطعه اجاق گاز را در همان روز درب منزل تحویل بگیرید.

 

پس از تماس با تعمیرگاه مجاز اجاق گاز در تهران 02126326554 چه اقداماتی انجام میگردد؟

پساز تماس شما مشتری گرامی با مرکز خدمات و تعمیرات اجاق گاز صفحه ای ، توکار در تهران کارشناسان مجموعه ابتدا با راهنمایی های ابتدایی به کمک شما می آیند تا در صورت مختصر بودن ایراد اجاق گاز نسبت به تعمیر آن اقدام نمایید. در در صورت بر طرف نشدن مشکل همکاران ما در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به اعزام سرویسکار اجاق گاز برای شما اقدام مینمایند .

آیا در تعمیرات اجاق گاز از قطعات اصلی واورجینال استفاده میگردد؟

هر دستگاه اجاق گاز قطعات منحصر بفرد و مخصوص خود دارد شرکت زینو اطلس با دپوی کامل قطعات ولوازم یدکی اجاق گاز از قطعه اصلی و اورجینال همان برند استفاده و اصالت قطعات را در فاکتور صادر شده تضمین و گارانتی مینماید.

نمایندگی تعمیر اجاق گاز در تهران

شرکت زینواطلس ،نماینده رسمی تعمیرات برندهای ایرانی و خارجی در تهران میباشد این مجموعه با یک دهه تجربه تضمین بهترین کیفیت خدمات و تعمیرات را برای شما فراهم آورده است.

نظر 0

پیام بگذارید