نمایندگی تعمیر هود جت ایر Jet Air

 

هود جت ایر Jet Air یکی از محبوبترین و با کیفیت ترین محصول ایتالیا در لوازم توکار آشپزخانه در ایران میباشد که با توجه به کیفیت ساخت بسیار بالا ، کم صدا بودن موتور و در عین حال مکش فوق العاده ، بسیار در بین محصولات لوازم توکار اشپزخانه موجود در بازار دارای اعتبار میباشد.

باتوجه به اهمیت وجود هود اشپزخانه در ساختمانهای جدید در زمان خرابی و یا ایجاد نقص در عملکرد هود، موجب نگرانی و سر در گمی مشتری در تعمیرات و رفع عیب ان خواهد شد.

لذا جهت سهولت درخواست و سرویس هود آشپزخانه جت ایر Jet Air به نکات زیر توجه کنید.

محصولات جت ایر jet Air در ایران فقط با ضمانتنامه شرکت خدمات طلایی زینو اطلس معتبر میباشد.

چگونه درخواست سرویس و تعمیر هود آشپزخانه JET AIR را ثبت کنیم؟

 

شما مشتری گرامی با دو روش زیر میتوانید نسبت به ثبت درخواست اعزام سرویسکار مجاز هود جت ایر JET AIR اقدام نمایید.

تماس تلفنی با مرکز خدمات محصولات جت ایر JET AIR :

 

مشتری گرامی در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز کارشناسان این مجموعه اماده یاری رساندن به شما در جهت برطرف نمودن مشکلات احتمالی هود اشپزخانه جت ایر میباشند.

 

کافیست با شماره های اعلام شده در بخش تماس با ما به صورت 24 ساعته با ما در ارتباط باشید تا در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به رفع عیوب هود اشپزخانه جت ایر JET AIR توسط سرویسکاران مجاز این مجموعه اقدام گردد.

ثبت درخواست تعمیر هود جت ایر به صورت آنلاین:

 

شما مشتری گرامی میتوانید از اینجا نسبت به درخواست سرویس و تعمیرات هود اشپزخانه جت ایر JET AIR به صورت انلاین اقدام نمایید.

 

این مجموعه پس از ثبت درخواست شما در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به اعزام سرویسکار مجاز هود اشپزخانه اقدام خواهد کرد.

 

شرکت خدمات طلایی زینو اطلس ضمن ارزوی بهترینها برای شما مفتخر است گامی در جهت سهولت دسترسی به خدمات و تعمیرات مطلوب برای شما همراهان فراهم اورد .

نظر 0

پیام بگذارید