تعمیر هود فوتیل FOTILE

برخی از وسایل در خانه وجود دارند که روزانه مورد استفاده زیادی قرار میگیرد و همین استفاده مکرر از این وسایل باعث خرابی و فرسودگی آنها می شود مانند هود آشپزخانه فوتیل FOTILE که گاهی نیاز به تعمیرات هود نیز پیدا میکنیم، گذشت زمان باعث پیشرفت بشر در عرصه های مختلف زندگی می شود، یکی از پیشرفت های حاصل دست رنج بشر در تکنولوژی می باشد، و به همین دلیل از دستگاه های مختلف برای راحت تر کردن امور زندگی انسان می باشد.

اساس کار هود را همانند فن در گذشته بیان کرد، فن هایی در گذشته در آشپزخانه قرار می دادند که در جایی باشد که ظاهر آشپزخانه را زشت نکند و قابل دید نباشد.

اگر همچنان فکر می‌کنید هود آشپزخانه تنها در بالای اجاق گاز قرار می گیرد و وظیفه ی آن فقط جذب بوی غذا و بوهای نامطبوع فضای آشپزخانه است باید عنوان کرد که در اشتباهید عملکرد هود آشپزخانه نه تنها جذب بو بلکه باعث تهویه صحیح هوای آشپزخانه و همچنین حفظ کیفیت هوای محیط شما می‌گردد.

تعمیر هود FOTILE در تهران

شرکت خدمات طلایی زینو اطلس، تنها نمایندگی مجاز هود فوتیل FOTILE در سطح شهر تهران میباشد و با تکیه بر دانش و تخصص سرویسکاران آموزش دیده و ماهر خود توانسته گامی محکم در جهت تعمیر و سرویس این دستگاه برداشته است .

تعمیر انواع هود در برند را به شرکت زینو سرویس بسپارید، در تعمیرگاه شرکت زینو سرویس تنها با یک تماس تلفنی تکنسین به منزلتان اعزام میشود.

تعمیر هود فوتیل FOTILE در محل :

از آنجایی که جدا کردن هود و حمل و نقل آن به تعمیرگاه کار سختی است، شرکت زینو سرویس اقدام به اعزام تکنسین و تعمیرات هود در محل میکند، تکنسین های شرکت زینو سرویس به تعمیر انواع هود فوتیل FOTILE میپردازند.

با این ویژگی مرکز خدمات هود فوتیل هزینه ای جهت حمل و نقل هود به تعمیرگاه پرداخت نخواهید کرد و میتوانید بر عملکرد تکنسین نظارت کامل داشته باشید.

تعمیر هود فوتیل FOTILE در منزل:

مشتری گرامی با توجه به تعداد بالا و تنوع محصول در شرکت  ، تکنسین های این مرکز همواره سعی در تعمیر دستگاه هود در منزل مشتری دارند.

درصورت عدم امکان تعمیر هود فوتیل FOTILE در منزل ،کارشناسان این مجموعه با رعایت کامل شرایط انتقال دستگاه وبا بهره گیری از اتومبیل های مجهز شرکت اقدامبه انتقال دستگاه معیوب به شرکت و تعمیرات آن خواهند نمود.

چرا تعمیر هود FOTILE را به تکنسین های زینو سرویس بسپاریم؟

سرعت بالا در اعزام به جهت داشتن تکنسین های آموزش دیده

مشاوره تلفنی رایگان با کارشناسان محصولات FOTILE

استفاده از قطعات اصل و فابریک هود FOTILE با ضمانت نامه زینو سرویس

گارانتی 180 روزه تعمیرات هود فوتیل FOTILE

دریافت هزینه ها با تعرفه وارد کننده محصولات و نرخ اتحادیه

تعمیر هود فوتیل FOTILE تمام مدلها توسط زینو سرویس در تهران :

  • تعمیر هود فوتیل FOTILE دکمه ای
  • تعمیر هود فوتیل FOTILE مورب
  • تعمیر هود فوتیل FOTILE شومینه
  • تعمیر هود فوتیل FOTILE جزیره

تعمیرات هود فوتیل FOTILE خود را به زینو سرویس بسپارید

برای تعمیرات هود فوتیل FOTILE با چه شماره ای تماس بگیرم؟

خدمات ما به صورت 24 ساعته است و توجه داشته باشید که نمایندگی های معتبر تعطیلی ندارند و شما میتوانید در هر ساعتی از شبانه روز حتی روز های تعطیل با شماره 02126326554 با ما در ارتباط باشید.

اگر از خدمات ارایه شده رضایت نداشته باشیم آیا دستگاه بعد از تعمیرات گارانتی دارد؟

یکی از بزرگترین هدف های ما رضایت مشتریان عزیزمان از خدمات ارائه شده است از همین رو ما بعد از ارائه خدمات به شما گارانتی 6 ماهه در نظر گرفته ایم، اگر باز هم مشکلی در رابطه با خدمات ارائه شده داشتید، مشکل شما از طریق واحد پشتیبانی ما رسیدگی خواهد شد.

برخی از مشکلات هود فوتیل FOTILE و راهکار تعمیرات آن:

هود فوتیل FOTILE روشن نمیشود علت چیست ؟

وقتی هود روشن نمیشود، و لامپ های هشدار خاموش باشد، در این زمان چند دلیل وجود دارد، در ابتدا باید پریز برق را چک کرد تا ببینید برق دارد یا خیر، و دلیل دیگر اینکه ممکن است فیوز اصلی مدار سوخته باشد که در این صورت باید توسط نمایندگی مجاز هود FOTILE چک شود، احتمال دیگر اینکه دو شاخه قطع شده باشد، و یا اینکه مدار سیم رابط قطع شده باشد، بعد از چک کردن این موارد برای رفع آن اقدام کنید، شاید هم فیوز داخل دستگاه سوخته باشد.

گاهی هود فوتیل FOTILE روشن است ولی صدای زیادی دارد علت چیست؟

در این مواقع ممکن است که پروانه ها با بدنه برخورد داشته باشد و به اصطلاح گیر می کند، دیگر اینکه ممکن است بخاطر خرابی بوش ها باشد و باید این مشکل را رفع کرد، اگر این دو موردی که گفتیم نباشد باید شفت موتور دچار ساییدگی شده باشد، در صورت وجود این مشکل و مشکلات دیگری که رفع آنها دشوار است باید با کارشناسان زینو سرویس تماس بگیرید تا مشکل هود شما را در سرع ترین زمان برطرف کنند.

علت روشن نشدن هود فوتیل FOTILE :

قطع بودن برق منزل، ایراد در پریز و دوشاخه، سوختن فیوز هود از دلایل روشن نشدن هود است، ایراد و اختلال در دکمه روشن و خاموش از دیگر دلایل روشن نشدن هود محسوب میشود، در صورتی که در مدار ها و برد هود فوتیل FOTILE ایراد وجود داشته باشد هود روشن نمیشود، نیم سوز شدن موتور از دیگر عوامل مؤثر در این مشکل است.

برای رفع این مشکل از وصل بودن برق منزل و سلامت پریز و دوشاخه مطمئن شوید، در صورت سوختگی فیوز هود آن را تعویض کنید، مدار و برد را بررسی کنید که سالم باشند، دکمه روشن و خاموش هود را بررسی کنید که سالم باشد و در نهایت موتور را بررسی کنید که سالم باشد.

علت ضعیف شدن مکش هود فوتیل FOTILE چیست ؟

ضعیف شدن مکش هود دلایل مختلفی دارد که در ادامه به بررسی آن ها میپردازیم.

  1. دور موتور نامناسب هود یکی از دلایل ضعف در قدرت مکش این دستگاه است، تنظیمات دور موتور مناسب انتخاب کنید.
  2. انسداد مسیر خروجی هوا در هود از دیگر دلایل مکش ضعیف هود میباشد، مسیر خروجی هوا در هود را بررسی کرده و انسداد آن را برطرف کنید.
  3. کثیفی فیلتر در ضعف و کاهش مکش هود اثر دارد، برای رفع این مشکل مطابق با برنامه ای که در دفترچه راهنمای هودتان قرار دارد فیلتر هود را تعویض کنید.
  4. هرز شدن پروانه هود از دیگر دلایل کاهش قدرت مکش هود است، قطعه پروانه هود را بررسی کرده و در صورت نیاز آن را تعویض کنید.

علت روشن نشدن چراغ هود فوتیل FOTILE چیست ؟

از دیگر مشکلات رایج در هود روشن نشدن چراغ آن است، این مشکل به دلایل مختلفی همچون معیوب بودن سرپیچ، عدم اتصال درست به سرپیچ، سوختن لامپ هالوژنی، اختلال در عملکرد سوئیچ لامپ و اختلال در عملکرد ترانسفورماتور یا تبدیل کننده از دیگر دلایل روشن نشدن چراغ هود است.

برای برطرف کردن این مشکل لامپ را بررسی کنید، اگر لامپ سوخته بود آن را تعویض کنید، اتصالات لامپ و سرپیچ را بررسی کنید که سالم باشند، در صورتی که قطعات مربوطه معیوب هستند آن ها را تعویض کنید.

علل بروز مشکل در سیم کشی هود فوتیل FOTILE ؟

اختلال و ایراد سیم کشی هود یا قطع شدن آن از دیگر مشکلات رایج در هود ها هستند، عدم رعایت فاصله استاندارد بین هود و اجاق گاز موجب ذوب شدن سیم های هود میشود، شل شدن سیم ها و خارج شدنشان از جایشان از دیگر دلایل قطعی آن ها محسوب میشود.

برای جلوگیری از این مشکل هود فاصله استاندارد بین هود و اجاق را رعایت کنید، سیم های شل را سفت ببندید تا اتصالشان وصل شود، همچنین از هود به صورت بهینه استفاده کنید تا سیم هایشان در اثر کارکرد زیاد داغ و ذوب نشوند.

علت یکسره کارکردن هود فوتیل FOTILE چیست ؟

عواملی در یکسره کار کردن هود تأثیر گذارند از جمله خراب بودن دکمه روشن و خاموش (ON/OFF)، ایراد در تاچ پد هود های لمسی، اختلال در برد الکترونیکی هود از دلایل یکسره کار کردن هود هستند.

برای رفع این مشکل لازم است که تکنسین ارتباط بین برد اصلی با برد کنترل را چک کند، در صورت اختلال در عملکرد هر دو قطعه تعمیر و دور صورت نیاز تعویض شوند.

تاچ پد هود های لمسی قابل تعمیر هستند.

علت کارنکردن تاچ وکلید برد هود فوتیل FOTILE چیست؟

اگر دکمه های هودتان کار نمیکنند عواملی در این مشکل تأثیر گذارند از جمله اختلال در پنل یا تاچ پد هود لمسی، عدم برقراری اتصال بین دو برد، ایراد در برد صفحه نمایش یا برد الکترونیکی، عدم اتصال بین دو برد

برای رفع این ایراد لازم است که پنل هود توسط تعمیرکار بررسی، تعمیر و در صورت نیاز تعویض شود، اتصالات بین بردها بررسی شده و در صورت نیاز قطعات تعویض شوند.

هزینه تعمیر هود فوتیل FOTILE چقدر است؟

هزینه تعمیر لوازم شما بستگی به نوع دستگاهتان، علت خرابی آن، نیازمندی دستگاه به تعویضات و دیگر مواردی مانند این ها بستگی دارد که تکنیسین های ما بعد از بررسی دستگاه شما هزینه را خدمتتان اعلام میکنند، به هیچ عنوان نگران هزینه تعمیرات نباشید به این دلیل که ما مناسب ترین و منصفانه ترین هزینه ها را برای مشتریانمان در نظر گرفته ایم.

زمان مراجعه تعمیرکار مجاز هود FOTILE چه ساعتی در روزاست؟

هنگامی که شما درخواست تکنیسین میکنید، با هماهنگی شما و زمانی که شما تعیین میکنید برای شما تعمیرکاری با تجربه و حرفه ای اعزام میگردد.

ترین تکنسین های تعمیر هود در تهران برای تعمیرات هود شما اقدام خواهند کرد و امیدواریم رضایت شما عزیزان را فراهم آوریم.

بهترین تکنسین های تعمیر هود در تهران برای تعمیرات هود شما اقدام خواهند کرد و امیدواریم رضایت شما عزیزان را فراهم آوریم.

نظر 0

پیام بگذارید