شرکت اپکس APEX – تعمیر هود

 

تنها نمایندگی مجاز خدمات پس از فروش و تعمیرگاه مرکزی محصولات شرکت اپکس APEX در ایران میباشد ،این مجموعه هیچ نمایندگی و یا دفتر خدمات پس از فروش دیگری با هیچ نام و عنوان دیگر ندارد .

این مجموعه از پذیرش دستگاههایی که توسط سرویسکاران غیر مجاز و یا افراد متغرقه اقدام به تعمیر و یا دستکاری شده باشد معذور است .

 

خدمات و تعمیرات هود اپکس APEX در تهران:

 

شما مشتری گرامی جهت بهره مندی از خدمات پس از فروش و تعمیرات هود اپکس APEX در تهران میتوانید همه روزه و در ساعات اداری با شماره های مرکز خدمات و تعمیرات هود اپکس APEX با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.

 

کارشناسان اموزش دیده این مجموعه میتوانند در جهت سهولت ثبت و سرویس دهی مناسب در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به اعزام سرویسکار مجاز هود اپکس شما را یاری کنند.

 

تماس با مرکز خدمات و تعمیرات هود اپکس APEX در تهران:

 

مرکز خدمات شرق تهران (هود اپکس) : 77230922

مرکز خدمات جنوب تهران (هود اپکس): 77456283

مرکز خدمات شمال تهران (هود اپکس): 26326554

مرکز خدمات غرب تهران (هود اپکس) : 26320175

 

مرکز خدمات پس از فروش شرکت اپکس APEX در تهران به جهت تکریم ارباب رجوع و ارایه خدمات مطلوب یه شما مشتریان گرامی در ایام تعطیلات رسمی میتوانید با شماره 26326554 سرتیم واحد خدمات و تعمیرات محصولات اپکس تماس حاصل نمایید.

 

فروش قطعات هود اپکس APEX:

 

برد هود اپکس APEX  ، کلید برد هود اپکس APEX ، موتور هود اپکس APEX ، شیشه هود اپکس APEX ، فیلتر هود اپکس APEX  ،کاسه چراغ هود اپکس APEX

لطفا جهت استعلام موجودی قطعات و یا سفارش قطعات با ما در تماس باشید.

خدمات و تعمیرات هود اپکس در تهران مفتخر است با دپوی کامل قطعات خود گامی موثر و نوین در ارایه خدمات و تعمیرات محصولات شرکت اپکس APEX بردارد.

تمامی قطعات و لوازم یدکی هود اپکس APEX دارای یکسال گارانتی شرکت خدمات طلایی زینو اطلس میباشد.

ارسال قطعات و لوازم یدکی هود اشپزخانه اپکس به سراسر کشور

نظر 0

پیام بگذارید