تعمیر برد ماشین لباسشویی بوش BOSCH _ زینو سرویس

هر زمان نقص در سیستم عملکرد ماشین لباسشویی بوش BOSCH میتواند سوالاتی را در ذهن مصرف کننده ان ایجاد نماید.

ما سعی کردیم شما را راهنمایی کنیم تا را حل مناسب را در جهت انتخاب شرکت تعمیر کننده ماشین لباسشویی بوش انتخاب نمایید.

برای تعمیر ماشین لباسشویی بوش BOSCH در تهران با کجا تماس بگیرم؟

شرکت خدمات طلایی زینو اطلس نمایندگی وتعمیرگاه مجاز برد الکترونیک ماشین لباسشویی بوش BOSCHدر تهران میباشد.

این شرکت دارای مجهزترین تعمیرگاه تخصصی برد الکترونیک ماشین لباسشویی بوش BOSCH در تهران بوده و قادر است بردهای آسیب دیده ماشین لباسشویی برند بوش BOSCH را در کوتاهترین زمان ممکن عیب یابی و تعمیر نماید .لازم به ذکر است تمامی بردهای الکترونیک ماشین لباسشویی بوش BOSCH که در زینو سرویس تعمیر میگردد دارای ضمانت نامه تعمیرات به مدت 180 روز خواهد بود .

هزینه تعمیرات برد ماشین لباسشویی بوش BOSCH چقدر است؟

تعرفه تعمیرات برد الکترونیک ماشین لباسشویی بوش BOSCH ارتباط مستقیم به نوع و مقدار آسیب دیدگی برد دارد . شرکت زینو سرویس با تعرفه اعلام شده از سوی اتحادیه سرویسکاران و تعمیرکاران لوازم خانگی تهران بهترین خدمات و مناسب ترین قیمت را در این زمینه از مشتریان خود دریافت مینماید .

مدت زمان انجام تعمیرات برد ماشین لباسشویی بوش BOSCH در زینو سرویس :

ماشین لباسشویی از مهمترین دستگاههای موجود در هر خانه میباشد . و در صورت بروز هرگونه مشکل در سیستم و عملکرد آن مشکلات بسیار زیادی را در خانه ایجاد مینماید شرکت زینو سرویس با توجه به درک این موضوع همواره سعی دارد تا این برد ها در کوتاهترین زمان ممکن و به بهترین نحو آماده و مجدد در اختیار مشتری قرار گیرد . همواره در تلاشیم تا تعمیرات برد لباسشویی بوش را در کمتر از 72 ساعت به اتمام رسانده و تحویل نماییم.

هزینه تعمیر صفحه دیجیتال و برد ماشین لباسشویی بوش BOSCH:

تعمیرات انواع برد ماشین لباسشویی (دیجیتال ، انالوگ) در این مجموعه با اخرین تجهیزات و لوازم به روز انجام میگردد. هزینه تعمیرات برد را شاخص هایی مانند (مقدار اسیب دیدگی برد ماشین لباسشویی ، قطعات معیوب روی برد ماشین لباسشویی ، مدت زمان انجام تعمیر برد توسط تکنسین های الکترونیک شرکت) تعیین میکند .بنابراین شما مشتری گرامی میتوانید با تماس خود از کارشناسان شرکت رنج تقریبی هزینه تعمیر برد ماشین لباسشویی بوش BOSCH را جویا شوید.

 

چگونه با زینو سرویس برای تعمیرات برد لباسشویی بوش BOSCH تماس بگیریم؟

شما مشتری گرامی جهت ارتباط با کارشناسان شرکت میتوانید همه روزه در ساعات اداری با شماره های :

26326554 _ 26320175 _ 77456283 _ 76781260 _ 76782775

با ما در ارتباط باشید و پس از تعیین وقت مراجعه حضوری توسط کارشناسان شرکت جهت تعمیرات برد ماشین لباسشویی بوش BOSCH به تعمیرگاه مجاز مراجعه نمایید .

جهت سهولت ارتباط با کارشناسان شرکت در ایام تعطیلات رسمی و ساعات غیر اداری با شماره های

26326554 _ 09121968200

با ما در ارتباط باشید.

چگونه به زینو سرویس جهت تعمیرات برد لباسشویی بوش BOSCH مراجعه کنیم ؟

جهت مراجعه حضوری به زینو سرویس و انجام تعمیرات برد ماشین لباسشویی بوش BOSCH میتوانید با سرچ ( زینو سرویس ) در اپلیکیشن های (بلد ، نشان ) به سهولت به ما مراجعه نمایید . و یا در بخش تماس با ما نشانی تعمیرگاه مجاز را دریافت و به راحتی به مجموعه مراجعه نمایید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر 0

پیام بگذارید