تعمیر برد هود _ مرکز تعمیرات برد هود آشپزخانه

تعمیر برد هود ایرانی و خارجی با ضمانت نامه 180 روزه تعمیرات / تعمیر انواع برد هود ایرانی ،وارداتی

تعمیرگاه مجاز و تخصصی انواع برد هود آشپزخانه با ضمانت نامه زینو سرویس در تهران

تعمیر برد هود در شرکت زینو اطلس

شرکت خدمات طلایی زینو اطلس ،با تجربه یک دهه نمایندگی بهترین برندهای لوازم خانگی موجود در بازار لوازم خانگی و با توجه به نیاز شما مشتران گرامی به تعمیرات برد های الکترونیکی انواع هود با توجه به گرانی قطعات تعویضی ومقرون به صرفه نبودن آن اقدام به راه اندازی واحد تعمیرات تخصصی برد هود در این مجموعه نموده است.

شما مشتری گرامی جهت تعمیرات انواع برد هود آشپزخانه میتوانید به نشانی شرکت خدمات طلایی زینو اطلس مراجعه نموده و درخواست تعمیرات برد هود خود را ثبت و برد معیوب را به واحد تعمیرات تخصصی برد تحویل نمایید.

در شرکت خدمات طلایی زینو اطلس تعمیرات انواع برد هود برندهای ایرانی و خارجی تعمیر میگردد.

تعمیر برد هود آشپزخانه ایرانی:

تعمیر تخصصی انواع برد هود کن،بیمکث،کنزو،استیل البرز،مس،لکورینا،ناب استیل،اخوان،مکث،پویامکث،آرت استار،بنس،لمبستر،کارن،وی کارن،تکنو و ….

تعمیر برد هود آشپزخانه خارجی (وارداتی):

تعمیر تخصصی انواع برد هود اپکس،پرفکت،جت ایر،الیکا،بلیزر،آردا،زیگما،لامیرا،انزو،آریستون،فوتیل،فوتایل،اسکای شف،آی سی اف،لتو،ویرپوول،سامسونگ،گرنیه،اکسپریال،فورس،جنرال فورس،زدایکس،آروما،کرون،بیوتی،الگانس،الکترولوکس،میله،میلانو،ماجیک شف،و…

تلفن مرکز تعمیرات برد هود آشپزخانه:

شما مشتری گرامی جهت ارتباط با کارشناسان ما در واحد تعمیرات برد هود آشپزخانه میتوانید همه روزه در ساعات اداری با شماره های درج شده تماس و از راهنمایی همکاران ما در تعمیرات برد هود بهره مند گردید .

77230922 _ 77456283 _ 26326554 _ 26320175

تماس با مرکز تعمیرات برد هود در ساعات غیر اداری و ایام تعطیلات رسمی

26326554 _ 09121968200

آیا تعمیرات برد هود آشپزخانه ضمانت دارد؟

تعمیرات برد هود آشپزخانه در مجموعه شرکت خدمات طلایی زینو اطلس دارای گارانتی بوده و این مجموعه پس از تعمیرات برد هود و تحویل آن به شما مشتریان گرامی به مدت مشخص این قطعات را ضمانت خواهد نمود.

آیا خرید برد هود آشپزخانه از تعمیرات آن به صرفه تر نمیباشد؟

در زمانیکه قطعات هود آشپزخانه خصوصا دستگاههای وارداتی بسیار کمیاب گردیده و در صورت موجود بودن با توجه به قیمت روز دلار محاسبه و ارایه میگردد منطق تعمیرات برد هود دارای قوت بیشتر میگردد .
با توجه به ضمانت تعمیرات برد هود آشپزخانه توسط شرکت خدمات طلایی زینو اطلس به صرفه بودن تعمیرات این بردها پررنگ تر گردیده

هزینه تعمیرات برد هود آشپزخانه چقدر است؟

هزینه تعمیرات برد هود آشپزخانه به نسبت آسیب دیدگی برد مشخص میگردد.
شرکت خدمات طلایی زینو اطلس اولین مرکز تخصصی تعمیرات برد هود آشپزخانه در تهران بوده و سعی بر آن دارد تا با نازلترین قیمت تعمیرات برد هود آشپزخانه را با ضمانت تعمیرات ارایه نماید.

تعمیرات برد هود آشپزخانه چقدر زمان میبرد؟

تعمیرات انواع برد الکترونیک هود آشپزخانه با توجه به ازدیاد درخواستهای ثبت شده در شرکت خدمات طلایی زینو اطلس حداکثر 24 ساعت میباشد.

نظر 0

پیام بگذارید