تعمیر برد هود اشپزخانه

تعمیرات تخصصی انواع برد هود اشپزخانه (ایرانی ، خارجی )

تعمیرات انواع برد هود اشپزخانه ic سوخته

 

 

شرکت خدمات طلایی زینو اطلس

 

این مجموعه با دارا بودن کارگاه تعمیرات تخصصی برد الکترونیک انواع هود اشپزخانه اقدام به تعمیرات تخصصی و فوق تخصصی و رفع عیوب احتمالی ان در کوتاهترین زمان ممکن نماید.

تمامی بردهای الکترونیک هود اشپزخانه پس از انجام تعمیرات دارای 180 روز گارانتی شرکت خدمات طلایی زینو اطلس میباشد.

بردهایی که ic برنامه انها به علت نوسانات برق و یا علل دیگر دچار اسیب دیدگی شده باشد در این مجموعه قابل تعمیر بوده و انتقال دیتا نیز در این مرکز انجام میپذیرد.

 

تماس با مرکز تعمیرات برد هود اشپزخانه :

 

شما مشتری گرامی در ایام هفته و ساعات اداری با تماس با مرکز خدمات و تعمیرات الکترونیک میتوانید نسبت به اخذ نوبت و یا ثبت درخواست تعمیرات اقدام نموده تا در کوتاهترین زمان ممکن تکنسین های این مجموعه در کنار شما عزیزان باشند .جهت تماس با این مجموعه از اینجا اقدام کنید.

 

مراجعه به مرکز تعمیرات برد هود اشپزخانه:

 

مشتری گرامی لطفا قبل از مراجعه حضوری به شرکت جهت انجام تعمیرات برد الکترونیک هود اشپزخانه ،ضمن تماس با شرکت نوبت پذیرش دریافت نمایید.

 

شما میتوانید پس از دریافت نوبت از شرکت و ساعات تعیین شده نسبت به مراجعه حضوری و تحویل برد و تعمیرات اقدام نمایید.

 

ساعات پذیرش برد هود اشپزخانه :

 

شنبه تا چهارشنبه : از ساعت 9:30 لغایت 12:30      بعد از ظهرها  : از ساعت 14 لغایت 17

پنج شنبه ها : از ساعت 9:30 لغایت 12

 

نشانی : بزرگراه رسالت (سردار سلیمانی) _ مابین چهارراه دردشت و سرسبز _ مسیر شرق به غرب _ بعد از خیابان 37 _ پلاک 611 طبقه دوم

 

جهت بهبود در کیفیت خدمات ارایه شده و نتیجه گیری بهتر از تعمیرات برد هود اشپزخانه در تهران و سراسر کشور این شرکت از پذیرش بردهایی که توسط سرویسکاران و تعمیرکاران غیر مجاز مورد تعمیر و یا دستکاری شده باشد معذور است .

 

نظر 0

پیام بگذارید