تعمیر هود در منطقه یک تهران و محله زعفرانیه تهران یکی از خدمات قابل ارائه در شرکت خدمات طلایی زینو اطلس میباشد . شما مشتری گرامی و ساکنین محترم منطقه زعفرانیه تهران در صورت نیاز به تعمیرات هود آشپزخانه میتوانید همه روزه در ساعات اداری با تلفن های 26326554 یا 26320175 با کارشناسان شرکت در ارتباط بوده و درخواست تعمیر هود را در شرکت ثبت نمایید . همچنین این اطمینان به شما مشتری گرامی داده میشود پس از ثبت درخواست سرویس و تعمیر هود آشپزخانه در کوتاهترین زمان ممکن سرویسکار مجاز نمایندگی تعمیر هود منطقه زعفرانیه به جهت رفع عیوب احتمالی دستگاه در کنار شما عزیزان خواهند بود و تعمیرات هود را با ضمانت یکساله شرکتی ارائه مینمایند .

چرا برای تعمیر هود در محله زعفرانیه تهران از زینو اطلس استفاده کنیم ؟

استفاده از خدمات شرکت زینو اطلس در محله زعفرانیه تهران به شما کمک میکند تا در کوتاهترین زمان ممکن مشکل پیش آمده در هود آشپزخانه را برطرف نموده و با خیالی آسوده از دستگاه هود پس از تعمیرات استفاده کنید . علاوه بر سرعت در تعمیرات هود آشپزخانه توسط شرکت خدمات طلایی زینو اطلس به علت واردات مستقیم قطعات توسط این شرکت و حذف واسطه ها میتوانید با استفاده از خدمات تعمیر هود این شرکت تا 80% در هزینه های تعمیرات صرفه جویی کنید . همچنین اطمینان خواهید داشت که با تعمیرات هود آشپزخانه توسط شرکت خدمات طلایی زینو اطلس از قطعات با ضمانت اصالت کالا (قطعه فابریک و اورجینال ) و ضمانت و گارانتی تعمیرات به مدت یکسال بهره مند خواهید شد .

برند های قابل تعمیر هود در محله زعفرانیه توسط شرکت خدمات طلایی زینو اطلس

شرکت خدمات طلایی زینو اطلس ، تعمیرگاه مجاز هود آشپزخانه برندهای اپکس ، لتو ، پرفکت ، جنرال فورس ، لامیرا ، زیگما ، گرنیه ، آی سی اف ، اسکای شف ، زپا ، بوش ، بلیزر ، آردا ، الگانس ، مایرباخ ، میلانو ، مکاپا ، فوتیل ، فوتایل ، فاستر ، فالمک ، فستر ، فلومی در محله زعفرانیه تهران میباشد. میتوانید برای تعمیر هود آشپزخانه خود با برنده های فوق با شرکت خدمات طلایی زینو اطلس با تلفن 26326554 یا 26320175 با کارشناسان شرکت در ارتباط باشید .

تعمیر برد هود آشپزخانه در زعفرانیه

به علت نوسانات برق که در تهران امری غیر قابل اجتناب میباشد برد الکترونیک دستگاههای لوازم خانگی دچار آسیب دیدگی میگردد یکی از دستگاه هایی که در سیستم آشپزخانه ممکن است در اثر این نوسانات دچار آسیب شود هود آشپزخانه میباشد . شما میتوانید جهت تعمیرات برد الکترونیک هود آشپزخانه خود در محله زعفرانیه تهران از خدمات شرکت زینو اطلس بهره مند گردید و علاوه بر صرفه جویی در هزینه تعمیرات تا 50% از گارانتی و ضمانت تعمیر برد به مدت 180 روز بهره مند گردید . جهت انجام تعمیرات برد الکترونیک هود در محل با شماره های شرکت در ارتباط باشید .

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 5]

نظر 0

پیام بگذارید