شرکت خدمات طلایی زینو اطلس ، تنها نمایندگی رسمی اجاق گاز اپکس APEX در تهران میباشد . این مجموعه با دپوی کامل قطعات و لوازم یدکی اجاق گاز اپکس APEX از سال 1390 به صورت انحصاری تعمیرات و خدمات پس از فروش اجاق گازهای برند خوش نام و با کیفیت اپکس APEX را در شهر تهران برعهده دارد . شرکت خدمات طلایی زینو اطلس ، تنها نمایندگی مجاز تعمیرات اجاق گاز های صفحه ای و رومیزی اپکس در شهر تهران بوده و هیچ نمایندگی و یا دفتر خدمات وتعمیرات دیگری در این شهر با هیچ نام و عنوان دیگر ندارد . شما مشتری گرامی جهت بهره مندی از خدمات و تعمیرات نمایندگی مجاز اپکس APEX در تهران میبایست در ایام هفته با شماره تلفن 26326554 با کارشناسان ما در ارتباط باشید و درخواست اعزام سرویسکار را توسط کارشناسان این مجموعه ثبت نمایید .

درباره اجاق گاز صفحه ای یا رومیزی اپکس APEX بیشتر بدانید

اجاق گاز های صفحه ای و رومیزی اپکس APEX در دونوع صفحه شیشه ای و صفحه استیل از سالها قبل به کشور وارد گردیده است . این محصول وارداتی با قطعات اصلی ساباف ایتالیا در کشور پخش و فروش آن توسط بازرگانی اپکس انجام گردید . با توجه به کیفیت بسیار بالای اجاق گاز های اپکس این محصول منحصر بفرد مورد توجه مشتریان محترم قرار گرفت .

اجاق گازهای اپکس APEX با قطعات ایتالیایی از برند مطرح ساباف ایتالیا و اورکلی اسپانیا جز اجاق گازهای بسیار باکیفیت در کشور شناخته شده است و خدمات پس از فروش و تعمیرات آن به صورت انحصاری در اختیار شرکت خدمات طلایی زینو اطلس بوده و این مجموعه با کادری مجرب و سرویسکاران آموزش دیده خود و با استفاده از قطعات اصلی و اورجینال APEX جهت تعمیر و سرویس این محصول در کنار شما مشتریان گرامی خواهد بود .

تعویض شیشه اجاق گاز اپکس APEX با کیفیت اصلی و ضمانت زینو اطلس در تهران:

تعویض شیشه انواع اجاق گاز اپکس APEX (صفحه ای ، رومیزی ) با کیفیت اصلی و ضمانت شرکت خدمات طلایی زینو اطلس در تهران انجام میگردد این مجموعه با دپوی کامل انواع شیشه وارداتی و با کیفیت میتواند شما را در تعویض شیشه شکسته اجاق گاز اپکس APEX یاری نماید . توجه فرمایید بعضی از مدلهای اجاق گاز صفحه ای و رومیزی شیشه ای برند اپکس APEX قابلیت تبدیل به صفحه استیل را دارا میباشد و میتوانید از شرکت درخواست تبدیل شیشه اجاق گاز به صفحه استیل را داشته باشید . صفحه های استیل مورد استفاده در نمایندگی تعمیرات اجاق گاز اپکس APEX از اجناس وارداتی و نوع استیل 304 بوده و بابهترین کبفیت به شما مشتری گرامی ارائه

تلفن امورمشتریان نمایندگی اجاق گاز اپکس APEX در تهران:

مشتری گرامی جهت بهره مندی از خدمات پس از فروش و تعمیرات اجاق گاز اپکس APEX در شهر تهران همه روزه در ساعات اداری با شماره تلفن های : 26326554 _ 26320175 _ 77456283 _ 76782775 با شرکت و کارشناسان پذیرش در ارتباط باشید . همچنین میتوانید جهت ارتباط با کارشناسان شرکت در ایام تعطیلات رسمی ساعات غیر اداری با تلفن :26326554 _ 09121968200 با کارشناسان شرکت در ارتباط باشید .

ترموکوپل اجاق گاز اپکس APEX را از کجا تهیه کنیم ؟

شرکت خدمات طلایی زینو اطلس ، تنها نمایندگی فروش و تعمیرات اجاق گاز اپکس APEX در تهران میباشد . این مجموعه با دپوی کامل قطعات و لوازم یدکی اجاق گاز اپکس APEX در تهران قطعات اصلی و اورجینال اجاق گاز اپکس را با ضمانت اصالت کالا و گارانتی قطعات در اختیار شما مشتریان گرامی قرار خواهد داد . جهت تهیه ترموکوپل اصلی واورجینال اجاق گاز اپکس APEX در تهران میتوانید همه روزه با تلفن 26326554 _ 09121968200 با کارشناسان شرکت در ارتباط باشید . ترموکوپل های مورد استفاده در اجاق گازهای اپکس APEX از دو برند ساباف و دیفندی ایتالیا میباشد که این قطعه در شرکت به صورت اصلی موجود و قابل ارائه به شما مشتریان گرامی میباشد .

ترانس فندک اجاق گاز اپکس APEX را از کجا تهیه کنیم ؟

شرکت خدمات طلایی زینو اطلس ، تنها نمایندگی خدمات و تعمیرات اجاق گاز های اپکس APEX در شهر تهران میباشد . این مجموعه ترانس فندک اصلی و فابریک اجاق گاز اپکس APEX را با ضمانت اصالت کالا و گارانتی قطعات موجود و این قطعه در صورت نیاز شما مشتری گرامی قابل ارائه و تهیه در شرکت میباشد . لذا شما مشتری گرامی میتوانید جهت تهیه ترانس فندک اجاق گاز اپکس APEX همه روزه با تلفن 26326554 _ 09121968200 با کارشناسان شرکت در ارتباط بوده و یا به صورت حضوری به نمایندگی قطعات مراجعه نمایید .

نظر 0

پیام بگذارید