هودهای زیادی از برندهای داخلی و خارجی در کشور ایران به فروش می رسند که یکی از بهترین آنها فوتیل (Fotile) می باشد.اما گاهی مواقع ممکن است به دلایل یک سری مشکلات هود فوتیل دچار آسیب شود و نیاز به تعمیر داشته باشد.در این حالت تنها کاری که باید انجام دهید این است که با نمایندگی تعیر هود فوتیل تماس بگیرید تا با بهترین قیمت و کیفیت کار را انجام دهد.ما در گروه زینو اطلس با داشتن تیمی مجرب و پشتیبانی 24 ساعته آماده ارائه خدمات تعمیرات به شما عزیزان می باشیم.

معرفی هود فوتیل و مزیت هایش

بسیاری از افراد در هنگام خرید هود به برند آن توجه زیادی نمی کنند.اما بهتر است بدانید که هودها وسایلی حساس هستند که در معرض چربی و غبار قرار دارند و به همین خاطر باید به سراغ بهترین برند رفت.از طرفی شما باید برای تعمیر هود فوتیل خود از یک برند معتبر که ثبت شده می باشد کمک بگیرید. این به شما کمک می کند که بتوانید دستگاه خودتان را به خیالی راحت تر تعمیر کنید.

برند فوتیل

به طور کلی برند فوتیل ترکیبی از مهندسین چینی و ایتالیایی می باشد به دلیل کیفیت ساخت بسیار بالای خود به عنوان یکی از برترین تولید کنندگان لوازم آشپزخانه شناخته می شود.توجه داشته باشید که تکنولوژی به کار رفته در هود فوتیل بسیار بالا بوده و به هیچ عنوان قابل مقایسه با برندهای داخلی نیست.

نمایندگی اصلی تعمیر هود فوتیل

بسیاری از شرکت ها و اشخاص خودشان را نمایندگی این برند می دانند که باید بگوییم هیچ کدام از آنها نماینده رسمی این برند در ایران نیستند.همین مورد باعث می شود که شما بعد از اتمام تعمیرات دیگر نتوانید کاری انجام دهید و ضمانتی در کار نیست.اما گروه زینو اطلس با داشتن بیش از 20 متخصص در شهر تهران به شما این اطمینان را می دهد که نمایندگی اصلی این برند در ایران می باشد و جای هیچگونه نگرانی نیست.

خدماتی که ما در زینو اطلس ارائه می دهیم با ضمانت بوده و شما می توانید هر زمان که نیاز داشتید با پشتیبانی 24 ساعته شرکت تماس بگیرید.البته خدمات ارائه شده در ساعات کاری بوده و بیرون از آن نمی توانیم کاری انجام دهیم.یکی دیگر از مزیت های اصلی ما این است که بعد از تعمیرات هر محصولی به شما گارانتی 6 ماهه ارائه می دهیم تا دیگر نگران بروز مشکل نباشید (گارانتی ما به دلیل استفاده از قطعات اورجینال و کیفیت کار می باشد).

مشکلات رایج هود فوتیل (Fotile)

همانطور که بسیاری از شما دوستان عزیز هم می دانید,هودهای فوتیل یا هر برند دیگری یک سری مشکلات رایج دارند که اغلب برای مشتریان به وجود می آیند.ما در ادامه چند تا از مهمترین این مشکلات را به همراه دلایل بررسی کرده ایم تا خودتان متوجه مشکل محصول شوید.البته به این مورد در نظر داشته باشید که تعمیر هود کار تخصصی بوده و شما می بایست با نحوه کار کردن دستگاه و برد آن آشنایی کامل داشته باشید.چرا که یک اشتباه کوچک می تواند باعث ضرر زیادی به شما بشود.

روشن نشدن هود فوتیل

سوختن برد هود فوتیل

در بسیاری از مواقع ممکن است هود شما بعد از مدتی دیگر روشن نشود و به نوعی سوخته باشد.اما دلیل روشن نشدن همیشه سوختن برد نیست و می تواند دلایل متعددی داشته باشد. از جمله :

  • اگر یکی از مدارها یا سیم های داخلی هود مشکل پیدا کنند,ممکن است هود روشن نشود.
  • روشن نشدن می تواند به دلیل سوختن فیوز یا بخشی از برد دستگاه باشد.
  • برق وارد شده به هود قطع شده است.
  • موتور هود به دلیل استفاده نادرست و زیاد سوخته است.

صدای غیر عادی از هود فوتیل

فیلتر هود فوتیل

هودها یک صدای بسیار کم و معمولی دارند که به هیچ عنوان باعث آزار کسی نمی شود.اما گاهی مواقع این صدا بسیار زیاد شده و این مشکل ممکن است به دلیل خرابی یا شل شدن قطعات داخلی باشد.اما به هر حال اگر صدای زیادی از هود شنیدید می تواند به دلیل یکی از موارد زیر باشد :

  • هودها از فن و پروانه تشکیل شده اند که این دو در اثر استفاده زیاد شل یا خراب می شوند.برای تعمیر باید قطعه مورد نظر تعویض شود.
  • اگر فن دستگاه خراب باشد,هود برای انتقال هوا دچار مشکل شده و این یعنی صدای بیش از اندازه (دقیقا مانند ماشین).
  • فیلترهای به کار رفته در هود باید هر چند ماه یکبار تعویض شوند و اگر این کار را انجام ندهید هم صدای زیادی تولید می کند و هم قدرت مکش کم می شود.

از کار افتادن دکمه ها یا صفحه کلید هود فوتیل

صفحه کلید هود فوتیل

هودها در انواع مختلفی ساخته می شوند که برخی از آنها دکمه ای و برخی دیگر لمسی هستند.اما این صفحه کلیدها ممکن است در اثر استفاده طولانی مدت از کار بیوفتند که در این حالت مشکل می تواند داخلی یا خارجی باشد.برای مثال ممکن است یکی از سیم ها قطع شده یا پین دکمه شکسته باشد. به هر حال اصلی ترین دلایل خرابی دکمه هود فوتیل عبارتند از :

  • هر کلید یک سیم دارد و ممکن است این سیم به دلایل مختلفی قطع یا خراب شود.
  • وظیفه اصلی مکش هوا به داخل خود می باشد و گاهی مواقع ممکن است کمی آب هم وارد آن شود که می تواند مشکل زا باشد.
  • مشکل دیگر هم می تواند مرتبط با برد صفحه کلید باشد که در این حالت نیاز به تعویض دارد.

ضعف در مکش هود فوتیل

مشکل موتور هود فوتیل

هود فوتیل قدرت بسیار زیادی دارد و همیشه در سریع ترین زمان ممکن بوی غذا را دور می کند.اما گاهی مواقع مکش هود ضعیف شده و دیگر مانند روز اول نخواهد بود که خوشبختانه روش تعمیر این مشکل بسیار ساده است.اگر هود فوتیل شما هم ضعیف شده است ممکن است به دلایل زیر باشد :

  • بعد از مدتی استفاده از هود فیلترهای آن از چربی و غبار پر می شوند و نیاز به تمیز شدن یا تعویض دارد.
  • اگر متوجه شدید که فیلترها تمیز هستند,باید به قطعات داخلی آن نگاه کنید که ببینید آیا به خوبی کار می کنند یا نه.
  • خرابی موتور یکی از دلایل مهم مکش ضعیف هود به حساب می آید.

برترین نمایندگی تعمیر هود فوتیل در تهران

در حال حاظر شرکت های زیادی در حال فعالیت در زمینه تعمیر هود فوتیل در تهران هستند که تمام آنها خودشان را نماینده این شرکت می دانند.اما بهتر است بدانید که شما می توانید تمام کارهای تعمیراتی این برند را با بهترین قیمت و گارانتی 6 ماهه انجام دهید و تنها کافیست همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید.از طرفی دیگر خدمات تعمیرات ما در محل بوده و نیازی به جا به جایی هود نخواهید داشت که این خود یک مزیت محسوب می شود.

هزینه تعمیر هود فوتیل در سال 1403

قطعا این سوال برای بسیاری از شما به وجود می آید که هزینه تعمیر هود فوتیل چقدر است. توجه داشته باشید که این مورد کاملا بستگی به نوع خرابی دستگاه دارد و اینکه چقدر کار خواهد داشت.اما به طور کلی تمام قیمت های گروه زینو اطلس بر طبق مصوبه بوده و با بهترین هزینه و کیفیت کارتان را انجام می دهیم.از طرفی ما تنها شرکتی هستیم که بعد از خدمات تعمیرات,یک گارانتی 6 ماهه هم به مشتری ارائه می دهیم تا نگران بعد از تعمیر نباشد.

به این مورد هم توجه داشته باشید که خدمات تعمیرات ما در محل بوده و به همین خاطر نیازی به پرداخت رفت و آمد دستگاه نمی باشد که خود باعث کاهش هزینه می شود.مورد دیگر هم اینکه ما سعی می کنیم تا حد ممکن قطعات را تعمیر کنیم نه تعویض! چرا که تعویض همیشه هزینه بیشتری داشته و از طرفی برای مهندسین ما راحت تر می باشد.

نحوه ثبت سفارش و ارسال کارشناس

پشتیبانی گروه زینو اطلس به شکل 24 ساعته بوده و با این حال برای تعمیر هود نمی توانیم در هر ساعت از شبانه روز کار کنیم.شما می توانید همین امروز با کارشناسان ما تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان ممکن به محل مورد نظر برسند.ثبت سفارش هم در حال حاظر تنها از طریق شماره تماس 026326554 می باشد.در ابتدا شما باید برند و البته مشکل به وجود آمده را به کارشناس بگویید تا باتوجه به آن شخص تعمیرکار اعزام شود.

نظر 0

پیام بگذارید