همانطور که می دانید هودها به دلیل استفاده زیادی که دارند ممکن است دچار خرابی شوند. در حال حاظر برندهای داخلی و خارجی زیادی در این زمینه فعالیت می کنند که بسیاری از آنها نیاز به تخصص برای تعمیر دارند. تعمیر هود زیگما یکی از خدماتی است که توسط گروه زینو اطلس انجام می شود و با افتخار می گوییم که ما تنها نمایندگی رسمی این برند هستیم.

هودهای خارجی به ویژه زیگما ممکن است مشکلات متعددی پیدا کنند که برخی از مهمتریم آنها عبارتند از :

  • روشن نمی شود
  • برد می سوزد
  • لامپ داخلی کار نمی کند
  • عدم مکش کافی
  • صدای زیاد
  • بوی نامطبوع

البته این تمام مشکلات مرتبط با هود نیست و این دستگاه هم مانند سایر دستگاه های الکتریکی دارای قطعا زیادی بوده و ممکن است هر کدام از آنها دچار مشکل شوند.به هر حال شما می توانید با کمترین هزینه و البته ضمانت قیمت و کیفیت این کار را در محل خودتان انجام دهید و تنها کافیست همین حالا با کارشناسان زینو اطلس تماس بگیرید.

معرفی هود زیگما

اکنون که با نحوه کار هود و مشکلات آن آشنا شده اید,بهتر است نگاهی به برند زیگما و اینکه چه نوع هودهایی تولید می کند بیاندازید.این برند در حال حاظر یکی از بهترین های بازار ایران می باشد و به نظر می رسد که محصولاتش در مدت طولانی آسیبی نمی بینند. شاید با خودتان فکر کنید که هزینه خدمات جانبی این برند بالاست,اما باید بگوییم که زیگما هم مانند دیگر برندها بوده و شما می توانید با کمترین هزینه تمام کارهای مرتبط با تعمیرات را درخواست دهید.

در نظر داشته باشید که هود آشپزخانه باید باکیفیت باشد و در این صورت ممکن است در مدت کوتاهی دچار خرابی شود.دلیلش هم این است که هود اغلب در معرض گرد و غبار و همچنین چربی می باشد.پیشنهاد ما این است که به سراغ برندهای مطرح بروید که در آینده دچار مشکل نشوید.

نحوه ثبت سفارش تعمیر هود زیگما

روش های زیادی برای ثبت سفارش تعمیر هود وجود دارد که بهترین آن تماس مستقیم با شرکت می باشد.توجه داشته باشید که گروه زینو اطلس گروه بسیار بزرگی دارد و به همین خاطر همیشه در سریع ترین زمان کارهایتان انجام می شود. نحوه ثبت سفارش به شکل زیر می باشد :

  1. در ابتدا با شماره 02176782775 تماس گرفته تا به کارشناس مربوطه وصل شوید.
  2. سپس باید مشکل و برند هود را به تیم ما بگویید تا تیم مربوطه را اعزام کنیم.
  3. در آخر هم تمام کارها در محل انجام شده و شما مبلغ را بعد از اتمام کار پرداخت می کنید.

البته روش های دیگری هم مانند ثبت سفارش در فرم وجود دارد که در این روش ممکن است زمان بیشتری برای تماس کارشناسان نیاز باشد.در ادامه می خواهیم در رابطه با هزینه تعمیر هود زیگما صحبت کنیم و ببینیم که آیا ارزش دارد که این کار را انجام دهیم یا نه.

هزینه تعمیر هود زیگما در محل

شاید یکی از مشکلات اصلی مراجعین این باشد که نمی توانند هزینه زیادی بابت تعمیرات پرداخت کنند.اما بهتر است بدانید که ما در گروه زینو اطلس با بهترین قیمت و کیفیت ممکن تعمیرات شم را انجام می دهیم. به حال نیازی به نگرانی در رابطه با هزینه تعمیر نیست و در بخش زیر می توانید هزینه حدودی هر یک از مشکلات اصلی هود را مشاهده کنید (توجه داشته باشید که این قیمت حدودی بوده و برای قیمت دقیق می بایست با کارشناس تماس بگیرید).

هزینه تعمیر شیشه هود : بستگی به بزرگی و سختی کار دارد اما قیمت بر اساس قیمت روز شیشه محاسبه می شود + دستمزد

هزینه تعمیر مدار کنترل : از 500 الی 800 هزار تومان

هزینه تعمیر برد : از 400 الی 600 هزار تومان

هزینه تعمیر پروانه هود : از 300 الی 400 هزار تومان

هزینه تعمیر موتور (بستگی به نوع موتور و مشکل) : از 300 الی 700 هزار تومان

توجه داشته باشید که هزینه های گفته شده تنها بابت تعمیرات بوده و گاهی مواقع ممکن است یک قطعه نیاز به تعویض داشته باشد.در این حالت قیمت روز قطعه مشخص شده و به همراه دستمزد محسابه خواهد شد. البته تمام هزینه های گرفته شده در گروه زینو اطلس منطقی هستند و ضمانت دارند.

مشکلات اصلی هود زیگما (Sigma)

توجه داشته باشید که هر هود ممکن است یک سری مشکلات معمول داشته باشد.به هر حال هر برند هر چقدر هم که عالی باشد به هر حال دچار خرابی می شود و شما باید ببینید که خرابی ها قابل رفع هستند یا نه.خوشبختانه هودهای برند زیگما به شکلی طراحی شده اند که به ساده ترین شکل ممکن تعمیر می شوند. نکته مثبت دیگر هم اینکه قطعات هود Sigma در ایران یافت می شوند و به همین خاطر نیازی به پرداخت مبلغ زیادی نیست.

صدای بسیار زیاد هود زیگما

گاهی مواقع ممکن است صدای به نسبت زیادی از هود شنیده شود که عادی نیست.این مشکل ممکن است به دلایل مختلفی باشد که برخی از مهمترین آنها عبارتند از :

  • صدا ممکن است به دلیل شل شدن یکی از قطعات هود باشد
  • ممکن است موتور در اثر استفاده زیاد فرسوده شده باشد
  • تمام هودها یک پروانه برای چرخش هوا دارند که اگر به درستی کار نکند باعث ایجاد صدا می شود
  • بلبرینگ ها یک وسیله مصرفی در هود هستند که باعث ایجاد صدا می شوند (نیاز به تعویض)

عدم کار کردن دکمه های هود

هودها در طرح های مختلفی تولید می شوند که برخی از آنها لمسی و برخی دیگر دکمه ای هستند.این مشکل برای هر دو نوع به وجود می آید که به دلایل زیر است :

  • مشکل ممکن است از اتصال سیم ها باشد
  • کثیف شدن دکمه ها به دلیل چربی و غبار زیاد
  • شکستن پل یا برد دکمه به طور کامل

مکش ضعیف هود زیگما

هود همیشه در حال مکش بوده و ما می دانیم که چه زمانی ضعیف عمل می کند.اگر هود شما هم به این مشکل دچار شده باید یکی از موارد زیر باشد :

  • اگر پروانه دستگاه شل شود دیگر نمی تواند هوا را به خوبی منتقل کند و این باعث ضعیف شدن مکش می شود
  • هر موتور یک عمر مفید دارد و بعد از آن دیگر نمی تواند عملکرد خودش را حفظ کند
  • هود در پشت خود یک مسیر دارد که اگر گرفته شود هوا در داخل گیر می کند و مکش ضعیف می شود
  • همیشه باید فیلترها را بعد از یک مدت تمیز کنید که جرم نگیرند (باعث کند شدن مکش می شوند)

عدم روشن شدن هود زیگما

روشن نشدن هود یکی از رایج ترین مشکلات بوده که دلایل زیادی می تواند داشته باشد.اما باتوجه به تجربیات این مشکل می تواند به دلیل یکی از موارد زیر باشد :

  • مشکل در پریز برق هود
  • سوختن یا بریده شدن کابل های هود
  • مشکل داشتن برد هود
  • فیوز سوخته است
  • موتور سوخته یا در حالت نیم سوز است
  • عمل نکردن کلید کنترل

برترین نمایندگی تعمیر هود زیگما

امروزه شرکت های زیادی در زمینه تعمیر هود زیگما فعالیت می کنند.اما بهتر است بدانید که گروه زینو اطلس تنها نمایندگی رسمی هود زیگما و بسیاری از برندهای مطرح دیگر می باشد.به همین خاطر خدمات ما به بهترین شکل و قیمت خواهد بود. به شما این ضمانت را می دهیم که هیچ شرکت تعمیراتی دیگری بهتر از ما نمی توانید پیدا کنید و همگی خودشان را به دروغ نمایندگی زیگما می نامند.

خدمات ما در حال حاظر مختص شهر تهران و شما می توانید از هر نقطه از با ما تماس بگیرید.از طرفی خدمات تعمیرات هود به شکل حضور در محل هستند و نیازی نیست که دستگاه شما به دفتر منتقل شود (مگر در شرایط خاص). مورد دیگر هم اینکه تمام قطعات ارائه شده در زینو اطلس اورجینال هستند و توسط تکنسین های حرفه ای تعویض خواهند شد.

پشتیبانی گروه زینو اطلس به شکل 24 ساعته و 7 روز هفته بوده و شما می توانید هر زمان که دوست داشتید با کارشناسان ما تماس بگیرید. از طرفی تمام تیم ما اعتبار سنجی شده اند و از بهترین مهندسان شهر تهران می باشند.

نظر 0

پیام بگذارید