مرکز تعمیرات تخصصی اجاق گاز و گاز رومیزی اخوان AKHAVAN در تهران ،زینو اطلس یکی از مراکز معتبر تعمیرات لوازم توکار آشپزخانه اعم از اجاق گاز و گاز رومیزی یا صفحه ای برند اخوان AKHAVAN در تهران میباشد.

تعمیر اجاق گازهای صفحه ای اخوان AKHAVAN در شمال،جنوب،شرق،غرب تهران توسط شرکت خدمات طلایی زینواطلس با قطعات اصلی واورجینال و ضمانت نامه تعمیرات ارائه میگردد .شما مشتری گرامی در سراسر جهت ثبت درخواست اعزام تکنسین وسرویسکار مجاز اجاق گاز اخوان AKHAVAN میبایست با شماره تلفن 02126326554 با ما در ارتباط باشید.

این مجموعه با آموزش و انتقال مهارتهای لازم به سرویسکاران مجرب خود در طی سالهای متمادی توانسته گامی نوین در تعمیرات و سرویس انواع اجاق گاز و گاز صفحه ای را برداشته و با دپوی کامل قطعات و لوازم یدکی این محصول یکی از مراکز پخش قطعات و تعمیرات اصلی اجاق گاز در شهر تهران میباشد.

سرویسکاران و تعمیرکاران این مجموعه با بهره گیری از آخرین و به روزترین سیستم کنترل و پایش در تهران به صورت متمرکز در سراسر تهران اقدام به تعمیر ،نصب و سرویس انواع اجاق گاز نموده و رضایت مندی شما مشتریان گرامی را فراهم مینمایند.

تعمیر اجاق گاز اخوان AKHAVAN در شمال تهران:

شرکت زینو اطلس ، مفتخر است با بهره گیری از تکنسین های آموزش دیده خود بهترین خدمات وتعمیرات اجاق گاز و اجاق رومیزی (صفحه ای ) اخوان را به شما مشتری گرامی ارایه نموده و پس از تعمیر اجاق گاز قطعات مصرفی و تعمیرات و سرویس خود را به مدت 180 روز ضمانت نماید .از این رو با افتخار برای ساکنین مناطق شمال تهران شامل مناطق :سوهانک،اقدسیه،شهرک لاله،شهرک محلاتی ،ازگل،آجودانیه،نیاوران،فرمانیه،دزاشیب،اندرزگو،کامرانیه،قیطریه،جماران،دربند،تجریش،پل رومی،زعفرانیه،کاوه،دولت،دیباجی،پاسداران،شریعتی،قلهک در کوتاهترین زمان ممکن ارایه سرویس و خدمات مینماید . مشتری گرامی توجه داشته باشید شرکت خدمات طلایی زینو اطلس ،تعمیرگاه تخصصی اجاق گاز اخوان AKHAVAN در شمال تهران بوده و تعمیرات این اجاق گاز خوش نام ایرانی را با قطعات اصلی واورجینال و ضمانت نامه کتبی و رسمی شرکت ارایه نموده و رضایتمندی و آرامش و امنیت شما اولویت این مجموعه میباشد. برای ارتباط با واحد تعمیر اجاق گاز اخوان AKHAVAN در شمال تهران با شماره 02126326554 با ما در ارتباط باشید.

تعمیر اجاق گاز اخوان AKHAVAN در شرق تهران :

شرکت زینو اطلس ، مفتخر است با بهره گیری از تکنسین های آموزش دیده خود بهترین خدمات وتعمیرات اجاق گاز و اجاق رومیزی (صفحه ای ) اخوان را به شما مشتری گرامی ارایه نموده و پس از تعمیر اجاق گاز قطعات مصرفی و تعمیرات و سرویس خود را به مدت 180 روز ضمانت و گانتی مینماید .از این رو با افتخار برای ساکنین مناطق شرق تهران شامل مناطق :تهرانپارس، حکیمیه، نارمک، هنگام، هروی، علم و صنعت، فرجام، بلواز پروین، سراج، شمس آباد، مجیدیه، شمیران نو، قنات کوثر، شیان، لویزان ، سیدخندان،خواجه عبدالله انصاری ، شهید عراقی ،بنی هاشم ، نیروی دریایی ، نیروی هوایی ، نظام آباد ، سبلان ، پیروزی ، محلاتی ، افسریه ، معلم ، و … در کوتاهترین زمان ممکن ارایه سرویس و خدمات مینماید . مشتری گرامی توجه داشته باشید شرکت خدمات طلایی زینو اطلس ،تعمیرگاه تخصصی اجاق گاز اخوان AKHAVAN در شرق تهران بوده و تعمیرات این اجاق گاز خوش نام ایرانی را با قطعات اصلی و اورجینال با ضمانت نامه کتبی و رسمی شرکت ارایه نموده و رضایتمندی و آرامش و امنیت شما اولویت این مجموعه میباشد.جهت ارتباط با واحد تعمیر اجاق گاز اخوان AKHAVAN در شرق تهران با شماره 02177456283 با ما در ارتباط باشید.

تعمیر اجاق گاز اخوان AKHAVAN در غرب تهران :

شرکت زینو اطلس ، مفتخر است با بهره گیری از تکنسین های آموزش دیده خود بهترین خدمات وتعمیرات اجاق گاز و اجاق رومیزی (صفحه ای ) اخوان را به شما مشتری گرامی ارایه نموده و پس از تعمیر اجاق گاز قطعات مصرفی و تعمیرات و سرویس خود را به مدت 180 روز ضمانت و گانتی مینماید .از این رو با افتخار برای ساکنین مناطق غرب تهران شامل مناطق :شهرک دانشگاه شریف، شهرک دانشگاه، تهرانسر شرقی، تهرانسر غربی، شهرک شهرداری، شهرک 22 بهمن، بزرگراه فتح، بزرگراه تهران – کرج ، شهرک غزالی، چیتگر شمالی، چیتگر جنوبی، شهرک استقلال، تهرانسر مرکزی، باشگاه نفت، شهرک پاسداران، ویلاشهر، وردآورد، شهرک فرهنگیان، جنت آباد ، پونک ، صادقیه ، کن ، شهران ، شهرک غرب ، مرزداران ، آریاشهر ، سازمان برنامه ، سعادت آباد ، پل مدیریت ،اوین ، درکه  و … در کوتاهترین زمان ممکن ارایه سرویس و خدمات مینماید . مشتری گرامی توجه داشته باشید شرکت خدمات طلایی زینو اطلس ،تعمیرگاه تخصصی اجاق گاز اخوان AKHAVAN در غرب تهران بوده و تعمیرات این اجاق گاز خوش نام ایرانی را با قطعات اصلی و اورجینال با ضمانت نامه کتبی و رسمی شرکت ارایه نموده و رضایتمندی و آرامش و امنیت شما اولویت این مجموعه میباشد.جهت ارتباط با واحد تعمیر اجاق گاز اخوان AKHAVAN در غرب تهران با شماره 02126320175 با ما در ارتباط باشید .

تعمیر اجاق گاز اخوان AKHAVAN در جنوب تهران :

شرکت زینو اطلس ، مفتخر است با بهره گیری از تکنسین های آموزش دیده خود بهترین خدمات وتعمیرات اجاق گاز و اجاق رومیزی (صفحه ای ) اخوان را به شما مشتری گرامی ارایه نموده و پس از تعمیر اجاق گاز قطعات مصرفی و تعمیرات و سرویس خود را به مدت 180 روز ضمانت و گانتی مینماید .از این رو با افتخار برای ساکنین مناطق غرب تهران شامل مناطق :شوش، راه‌آهن، مولوی، دروازه غار، جوادیه، فلاح، نازی‌آباد، کوی سیزده آبان، تختی، بازار تهران، نعمت‌آباد ، خزانه ،شهرک مسودیه ، شهرک بروجردی ، کیانشهر و … در کوتاهترین زمان ممکن ارایه سرویس و خدمات مینماید . مشتری گرامی توجه داشته باشید شرکت خدمات طلایی زینو اطلس ،تعمیرگاه تخصصی اجاق گاز اخوان AKHAVAN در جنوب تهران بوده و تعمیرات این اجاق گاز خوش نام ایرانی را با قطعات اصلی و اورجینال با ضمانت نامه کتبی و رسمی شرکت ارایه نموده و رضایتمندی و آرامش و امنیت شما اولویت این مجموعه میباشد.جهت ارتباط با واحد تعمیر اجاق گاز اخوان AKHAVAN در جنوب تهران با شماره 02176781260 با ما در ارتباط باشید.

ایرادهای متداول اجاق گاز اخوان AKHAVAN :

در زیر به تعدادی از ایرادها ومشکلات فنی که در اجاق گاز اخوان AKHAVAN احتمال بروز آن وجود دارد خواهیم پرداخت تا با مشکلاتی که شما را نیازمند سرویس و تعمیر اجاق گاز در تهران مینماید آشنا شوید .

  1. اجاق گاز اخوان AKHAVAN فندک دستگاه از کار افتاده و کار نمیکند | برای رفع این مشکل با زینو اطلس تماس بگیرید.
  2. فندک گاز اخوان AKHAVAN به صورت یکسره میزند وقطع نمیشود | برای رفع این مشکل با زینو اطلس تماس بگیرید .
  3. شعله اجاق گاز اخوان AKHAVAN با فندک روشن میشود و به محض رها کردن ولوم شعله خاموش میشود | برای رفع این مشکل با زینو اطلس تماس بگیرید.
  4. اجاق گاز اخوان AKHAVAN بوی گاز میدهد و احتمال نشتی گاز وجود دارد | برای رفع این مشکل با زینو اطلس تماس بگیرید .
  5. شعله اجاق گاز اخوان AKHAVAN دچار زرد سوزی شده و دوده میزند | برای رفع این مشکل با زینو اطلس تماس بگیرید .
  6. شیشه اجاق گاز اخوان AKHAVAN شکسته و قصد تعویض شیشه با استیل دارم | برای رفع این مشکل با زینو اطلس تماس بگیرید .
  7. شعله اجاق گاز اخوان AKHAVAN پایدار نیست و خاموش میشود | برای رفع این مشکل با زینو اطلس تماس بگیرید .

برای تعمیر اجاق گاز اخوان AKAHVAN با کجا تماس بگیرم؟

شرکت خدمات طلایی زینو اطلس ، تعمیرگاه تخصصی تعمیر اجاق گاز و اجاق رومیزی (صفحه ای ) اخوان در تهران میباشد . بهتر است در صورت بروز هرگونه مشکل در عملکرد اجاق گاز اخوان و نیاز به تعمیر این دستگاه در تمامی مناطق 22 گانه شهر تهران ابتدا با زینو اطلس تماس بگیرید . این مجموعه با کارشناسان مجرب امکان رفع ایرادهای جزیی در اجاق گاز اخوان AKHAVAN را برای شما به صورت تلفنی فراهم آورده است . این امکان وجود دارد که با راهنمایی های کارشناسان تعمیرات اجاق گاز اخوان مستقر در زینو اطلس خودتان بتوانید مشکل را حل کنید . اما در صورت برطرف نشدن مشکل کارشناس تعمیر اجاق گاز در تهران با ثبت درخواست تعمیرات برای شما در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به اعزام سرویسکار مجاز تعمیرات اقدام و تعمیرکار مربوطه به فوریت این مشکل را برای شما برطرف خواهد نمود.

چرا زینو اطلس را برای تعمیر اجاق گاز اخوان AKHAVAN انتخاب کنم؟

در زینو اطلس ، از قطعات اصلی و اورجینال اجاق گاز اخوان AKHAVAN استفاده میگردد و این امر سبب میشود هیچ آسیبی به اجاق گاز یا گاز رومیزی شما وارد نکند .همچنین شرکت زینو اطلس با استفاده از سرویسکاران مجرب و با تجربه خود میتواند در تشخیص دقیق ایراد اجاق گاز اقدام نموده و برای رفع ایراد قطعه معیوب را تعمیر وتعویض نماید و دستکاری بی مورد دیگر قطعات به علت عدم توانایی سرویسکار در تشخیص ایراد جلوگیری گردد . هزینه تعمیرات در زینو اطلس بر اساس نرخ اتحادیه تعمیرکاران لوازم گازسوز تهران انجام و این مجموعه زیر نظر اتحادیه اقدام به تعمیرات اجاق گاز مینماید پس از پرداخت هزینه های اضافی و غیر متعارف برای شما جلوگیری خواهد شد . تمامی قطعات ارایه شده در تعمیرات اجاق گاز اخوان AKAVAN برای شما پس از انجام تعمیرات گارانتی و ضمانت میگردد تا در صورت هر عیب و ایراد در مدت زمان گارانتی تعمیرات اجاق گاز بدون هیچ هزینه ای تعمیرات به صورت مجدد برایتان صورت پذیرد . شرکت همواره سعی در بهبود عملکرد خود و سرویسکاران و تکنسین های مجموعه دارد پس شما میتوانید بدون هیچ دغدغه ای نسبت به رفع عیب دستگاه اجاق گاز اخوان AKHAVAN با شرکت زینو اطلس در ارتباط بوده تا تجربه شیرین یک تعمیر خوب را داشته و ما را به دوستان و خویشاوندان خود معرفی نمایید.

تعمیر اجاق گاز اخوان AKHAVAN با فاکتور رسمی شرکت زینو اطلس

در زینو اطلس ، تمامی خدمات ارایه شده در تعمیرات اجاق گاز و اجاق رومیزی (صفحه ای ) با فاکتور رسمی شرکت انجام میپذیرد . این مجموعه همواره در تلاش است تا با ارایه خدمات مطلوب و ایمن آرامش و تجربه خوب تعمیر را برای شما مشتریان خود فراهم آورد . سالهاست در این مجموعه فاکتور رسمی تعمیرات را با افتخار برای مشتریان خود صادر نموده و با اطمینان از اصالت کالا و خدمات خود با این کار قیمت تعمیرات اجاق گاز را ضمانت مینماییم . توجه داشته باشید که در تهران افرادی سودجو همواره با ارایه خدمات نامطلوب و استفاده از قطعات بی کیفیت ، هزینه های بسیار بالا را برای مشتری ایجاد و باعث بوجود آمدن عدم اطمینان و آرامش در تعمیرات لوازم خانگی گردیده اند . زینو اطلس اینجاست تا در کنار شما بهترین کیفیت تعمیر را به شما ارایه نماید.

تشخیص خرابی ترموکوپل در اجاق گاز اخوان AKHAVAN

ترموکوپل وظیفه پایدار نگه داشتن شعله اجاق گاز را دارد . این بدان معنی است که در صورت سلامت ترموکوپل اجاق گاز وقتی شما شعله گاز را روشن مینمایید پس از چند ثانیه شعله روشن میماند و با برداشتن دست از روی ولوم اجاق گاز شعله پایدار بوده و خاموش نمیشود . وظیفه این کار بر عهده ترموکوپل میباشد . پس در صورت پایدار نماندن شعله پس از روشن کردن یعنی ترموکوپل اجاق گاز به درستی عمل نمیکند و معیوب است . برای رفع این مشکل ابتدا سری ترموکوپل را که کنار شعله اجاق گاز قرار گرفته است را تمیز نموده و از عدم ایجاد رسوب ناشی از سرریز شدن غذا روی آن مطمین گردید اما اگر پس از تمیز کردن ترموکوپل بازهم شعله پایدار نماند مهره سفت کننده ترموکوپل در پایین را سفت کرده تا  اتصال آن با شیر اجاق گاز برقرار باشد . با انجام این موارد احتمالا مشکل حل میشود اما در صورت برطرف نشدن مشکل میتوانید با زینواطلس تماس بگیرید و درخواست اعزام سرویسکار را ثبت نمایید . این اطمینان به شما داده میشود تکنسین مربوطه در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به رفع عییب اقدام خواهد نمود .

تشخیص خرابی فندک اجاق گاز اخوان AKHAVAN

سیستم فندک اجاق گاز اخوان AKHAVAN از دو بخش ترانس و سیم فندک تشکیل شده است . برای تشخیص ایراد فندک اجاق گاز در این بخش به شما میگوییم چگونه قطعه معیوب را شناسایی کنید . اگر شما به محض فشار دادن ولوم اجاق گاز صدای جرقه زن را نمیشنوید مشخص است که ایراد در سیستم ترانس فندک اجاق گاز وجود دارد برای رفع مشکل ترانس فندک اجاق گاز اخوان AKHAVAN ابتدا از اتصال سیم برق دستگاه و متصل بودن آن به پریز اطمینان حاصل کنید در صورت اطمینان از وصل بودن دوشاخه برق اجاق گاز و سلامت پریز متصل شده پس میبایست نسبت به تعمیر و تعویض ترانس فندک اقدام کنید . ترانس فندک اجاق گاز در گازهای اخوان در داخل دستگاه و زیر شیشه اجاق گاز و روی کفی فلزی دستگاه نصب گردیده است . در صورت عملکرد ترانس فندک و شنیدن صدای آن و روشن نشدن یک یا چند شعله با فندک احتمالا مشکل از سیم های انتقال جریان با کنار سرشعله یا در اصطلاح فنی سیم جرقه زن دستگاه میباشد در صورت وجود شکستگی و عدم کارکرد میبایست نسبت به تعویض این سیم اقدام کنید . با توجه به اینکه سیستم جرقه زن یا فندک اجاق گاز اخوان AKHAVAN از برق 220 ولت شهری بهره میگرد در صورت نیاز به تعمیرات پیشنهاد میکنیم از دستکاری و تعمیرات بدون داشتن اطلاعات فنی و تخصصی خودداری نموده و تعمیرات اجاق گاز اخوان AKHAVAN را تعمیرگاه تخصصی آن یعنی شرکت زینو اطلس بسپارید . تکنسین های آموزش دیده شرکت بدون نیاز به جابجایی و در محل نسبت به رفع این عیب اقدام و با کترین هزینه اجاق گاز را با ضمانت تعمیرات برای شما مشتری گرامی رفع عیب خواهند نمود . گارانتی تعمیرات اجاق گاز اخوان AKHAVAN پس از رفع عیب به وسیله سرویسکاران مجاز شرکت برای شما صادر و میتوانید بدون دغدغه تا 180 روز از آن بهرمند گردید .

تعمیراجاق گاز اخوان در محل

تعمیر اجاق گاز اخوان در محل یکی از خدمات جدید و به روز شرکت زینواطلس  می باشد و با استفاده از این خدمات دیگر نیازی به مراجعه به نمایندگی نخواهید داشت. مزیت بهره مندی از خدمات تعمیر اجاق گاز اخوان در محل به شرح زیر است:

  • با این خدمات می توانید عملکرد تکنسین را مستقیماً در منزل تماشا کنید.
  • دیگر نیازی به جابجایی دستگاه ندارید.
  • شما هزینه جابجایی نخواهید پرداخت.
  • شما می توانید در هر زمانی از شبانه روز به این خدمات دسترسی داشته باشید.

هزینه تعمیر اجاق گاز اخوان

هزینه تعمیر اجاق گاز اخوان درزینو اطلس کاملا مقرون به صرفه می باشد. با استفاده از خدمات ویژه این مرکز می توانید با کمترین قیمت، خدمات را با بالاترین کیفیت دریافت کنید. ارائه خدمات سرویس و تعمیر اجاق گاز اخوان در محل و تنظیم هزینه ها بر اساس نرخ مصوب اتحادیه باعث شده است که با وجود استفاده از قطعات گاز رومیزی اخوان فابریک در این هزینه 75 درصد صرفه جویی شود. دلیل این است کهما بدون واسطه و مستقیم از تولید کننده قطعات این لوازمرا تامین با سود حداقلی به مشتریان خود ارایه مینماییم پس تمامی هزینه های اضافی به اینواسطه حذف و شما کترین هزینه را با بهترین کیفیت و ضمانت دریافت خواهید کرد.

تماس با زینو اطلس جهت تعمیر اجاق گاز اخوان

شما مشتری گرامی جهت تعمیرات اجاق گاز اخوان AKHAVAN در شمال ، جنوب ، شرق ، غرب تهران میتوانید در ایام هفته و ساعات اداری و به صورت 24 ساعته و ایام تعطیلات رسمی با شماره تماس این مجموعه 02126326554 با ما در ارتباط باشید .

تماس با مرکز تعمیر اجاق گاز اخوان AKHAVAN با شماره 02126326554 به صورت 24 ساعته

مشتری گرامی شما میتوانید ، به صورت 24 ساعته با شماره مرکز تعمیرات اجاق گاز اخوان در تمامی مناطق تهران با ما در ارتباط بوده و در صورت نیاز به تعمیرات اجاق گاز در خواست خود را به صورت تلفنی ثبت نمایید .

آیا در زینو اطلس از قطعات اصلی و اورجینال برای تعمیر گاز اخوان استفاده میگردد؟

در زینو اطلس از قطعات اصلی و فابریک اجاق گاز اخوان استفاده گردیده و اصالت قطعات و تضمین قیمت توسط شرکت زینو اطلس گارانتی و تضمین میگردد.

نظر 0

پیام بگذارید