گرنیه یکی از شرکتهای معتبر تولید کندده لوازم خانگی مستقر در کشور اسلوونی میباشد . این مجموعه در تولید و ارائه لوازم توکار اشپزخانه لاکچری و خاص بسیار عالی ظاهر شده است و برترین کیفیت طراحی و تولید را از سال 2015 تاکنون از آن خود کرده است . افرادی که به دنبال خرید محصولات گرنیه gorenje در ایران میباشند معمولا سازنده های به نام وخاص و همچنین مشتریانی هستند که به ظاهر و کیفیت محصول اهمیت زیادی میدهند .

شما مشتری گرامی جهت خرید ،استعلام قیمت و یا استعلام موجودی کالا میتوانید در ساعات اداری وایام هفته با ما در تماس باشید . جهت تماس با مجموعه ودریافت استعلام قیمت و موجودی در ساعات اداری میبایست با شماره های 26326554 _ 26320175 با مرکز فروش شرکت گرنیه gorenje تماس حاصل نمایید .

فر توکار گرنیه gorenje مدل معروف اورایتو BO658ORAB یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین مدلهای این مجموعه بوده و دارای کارایی خاص و طراحی منحصر بفرد میباشد .

این دستگاه فر گرنیه gorenje دارای برنامه های پخت اتوماتیک میباشد که به صورت خودکار بر روی برد دستگاه تعریف شده است و در هر زمان میتوانید با استفاده از برنامه های موجود روی دستگاه بهترین پخت را برا ی انواع غذای ایرانی وفرنگی / مرغ و گوشت / و غذاهای دریایی به شما ارائه نماید .

با توجه به نوسانات قیمت دلار استعلام قیمت دستگاه فر گرنیه gorenje مدل اورایتو فقط به صورت روزانه اعلام و اعتبار قیمت کالا فقط تا پایان همان روز میباشد.

نظر 0

پیام بگذارید