تعمیر هود LETO + در فرمانیه تهران یکی دیگر از خدمات قابل ارائه توسط شرکت خدمات طلایی زینو اطلس در این محله تهران میباشد . شما مشتری گرامی جهت سرویس و تعمیر هود آشپزخانه لتو LETO + در فرمانیه فقط کافیست با تلفن 26326554 امور مشتریان شرکت زینو اطلس تماس حاصل نموده و سرویسکار مربوطه حداکثر ظرف مدت 1 ساعت در محل حاضر و نسبت به تعمیر هود اقدام خواهند نمود .

نمایندگی تعمیر هود در محله فرمانیه

شرکت خدمات طلایی زینواطلس ، نمایندگی رسمی تعمیرات هود آشپزخانه و عضو رسمی اتحادیه تعمیرات لوازم خانگی تهران میباشد . این شرکت با ارائه خدمات و تعمیرات مطلوب در طی سالهای فعالیت خود در تهران توانسته برترین ارائه کننده تعمیرات و خدمات پس از فروش هود آشپزخانه را از آن خود نماید . شما مشتری گرامی نیز جهت بهره مندی از این خدمات میتوانید همه روزه و به صورت 24 ساعته با شماره های درج شده در این وبسایت با کارشناسان شرکت در ارتباط بوده و نسبت به تعمیر هود آشپزخانه خود اقدام نمایید .

هزینه تعمیرات هود لتو در فرمانیه

تعمیرگاههای مختلفی در سطح شهر تهران جهت تعمیرات هود آشپزخانه فعالیت میکنند ، اما ارتباط با شرکتهای معتبر تعمیرات و خدمات پس از فروش هود آشپزخانه دارای محاسن مختلفی میباشد که از جمله آنها میتوان به نرخ هزینه تعمیرات اشاره نمود . مجموعه ما با دپوی کامل قطعات و لوازم یدکی هود و بهترین تکنسین های آموزش دیده توانسته به بهترین شکل ممکن در طی سالهای فعالیت خود ارائه خدمت نماید . پس با اطمینان از نرخ تعمیرات و هزینه های جانبی میتوانید با ما و کارشناسان مجموعه جهت تعمیرات هود لتو در ارتباط بوده و بهترین خدمات را از ما بخواهید .

تعمیر هود در فرمانیه تهران با قطعات اصلی و فابریک

واردات لوازم خانگی در کشور از سال 1398 ممنوع بوده و خیلی از شرکتهای وارد کننده محصولات لوازم خانگی از این صنف خارج شده اند . متاسفانه عده ای افراد سودجو با استفاده از این موضوع نسبت به تعمیر هود با استفاده از قطعات متفرقه و تعمیری و یا استفاده از بردها و قطعات ایرانی روی این دستگاه ها با عنوان برد همه کاره و بردهای کنترلی اقدام به تعمیر غیر حرفه ای هود مینمایند و علاوه بر برداشتن و حذف قطعات اصلی و اورجینال دستگاه آسیب های جدی و غیر قابل بازگشتی را به دستگاه وارد مینمایند . پس جهت سرویس و تعمیر هود آشپزخانه خود حتما از نمایندگی و یا تعمیرگاههای مجاز شرکت مربوطه استفاده نمایید .

قطعات و لوازم یدکی هود لتو LETO شرکت خدمات طلایی زینو اطلس

جهت خرید و دریافت قطعات فنی اصلی و اورجینال میتوانید با شرکت خدمات طلایی زینو اطلس در تهران تماس حاصل نمایید . ما قطعات اصلی و اورجینال هود آشپزخانه رابا ضمانت اصالت کالا و خدمات در اختیار مشتریان محترم خود قرار میدهیم لازم به توضیح است به علت جلوگیری از سو استفاده تعمیرگاههای متفرقه و سرویسکاران غیر مجاز فقط قطعات روی دستگاه مشتری نصب میگردد و از فروش قطعه به صورت دستی و بدون نصب روی دستگاه معذوریم .

موتور هود لتو ، برد اصلی مادربرد هود لتو ، برد تاچ هود لتو ، ریموت کنترل هود لتو ، پروانه موتور هود لتو ، شیشه هود لتو ، کلید برد هود لتو ،فیلتر هود لتو

نظر 0

پیام بگذارید