برند لتو (Leto) در حال حاظر یکی از بهترین های بازار ایران به حساب می آید و از طرف شما می توانید برای خدمات پس از فروش به شکل مستقیم با نمایندگی صحبت کنید.بسیاری از ما تصور می کنیم که تعمیر هود لتو یا هر برند دیگری کار بسیار ساده است و خودمان می توانیم انجام دهیم.اما باید به این مورد توجه داشته باشید که هود از قطعات زیادی تشکیل شده است و برای تعمیر باید با آنها آشنایی داشته باشید.

ما در گروه زینو اطلس با داشتن تیم بزرگ 20 نفره و قیمت مناسب آماده ارائه خدمات تعمیر هود Leto در تهران هستیم.توجه داشته باشید که خدمات ارائه شده توسط ما دارای گارانتی 6 ماهه هستند و بعد از تعمیر هیچ مشکلی به وجود نخواهد آمد. خدمات تعمیر هود لتو در تمام نقاط تهران از جمله شرق,غرب,جنوب و شمال انجام می شود و تنها کافیست همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

برترین شرکت تعمیر هود لتو در تهران

همانطور که می دانید امروزه شرکت های زیادی در زمینه تعمیر لوازم خانگی در حال فعالیت هستند.اما بسیاری از آنها خدمات با کیفیت و ضمانت ندارند. شما می توانید با سراغ شرکت هایی بروید که خدمات ارزان تری دارند اما بعد از اتمام کار دستتان به جایی بند نیست و همین باعث ضررهای بیشتر می شود.اما زینو اطلس به دلیل استفاده از قطعات اورجینال و همچنین تیمی مجرب تمام کارها را ضمانت می کند و خیالتان از این بابت راحت است.

برای ثبت سفارش می توانید همین حالا با شماره ۷۶۷۸۲۷۷۵ تماس بگیرید تا کارشناسان ما باتوجه به مشکل شما,یک یا چندین نفر ارسال کند.بسیاری از شما در رابطه با هزینه انجام کار از ما سوال می کنید که در جواب باید بگوییم بدون مشاهده هود نمی توان در این مورد نظر داد.برای مثال ممکن است مشکل از یک سیم سوخته باشد که هزینه زیادی ندارد.

خدماتی که در نمایندگی زینو اطلس دریافت می کنید

یکی از مهم ترین موارد در هنگام سفارش تعمیرات این است که فرد متخصص حتما از قطعا اصلی و باکیفیت در کار استفاده کند.چرا که بسیاری از مواقع دیده شده است که افراد غیر حرفه ای قطعات فیک را با قیمت اورجینال به فروش می رسانند و مشتری هم متوجه نمی شود.به همین خاطر است که همیشه باید از یک شرکت ثبت شده و حرفه ای برای اینگونه کارها کمک بگیرید.

مزیت دیگر زینو اطلس این است که خدمات تعمیر هود لتو در محل دارد.یعنی مهندسین ما سمت شما می آیند و تمام کارها در همانجا انجام می شود.همین باعث می شود که شما هزینه کمتری بابت رفت و آمد بپردازید و بالای سر کار هم باشید.به هر حال جا به جایی زیاد یا ضربه ممکن است باعث آسیب به قطعات داخلی هود شود و به همین خاطر ما چنین کاری انجام نمی دهیم.

از لحاظ قیمت هم به شما این اطمینان را می دهیم که با این کیفیت به هیچ عنوان مورد بهتری پیدا نخواهید کرد.منظور ما از کیفیت موارد زیر می باشد :

  • تعمیر در محل
  • گارانتی 6 ماهه
  • کارشناسان حرفه ای
  • پشتیبانی 24 ساعته

رایج ترین مشکلات هود لتو

اگر سایر مقالات سایت ما را خوانده باشید,متوجه خواهید شد که ما همیشه مهمترین و اصلی ترین مشکلات هر برند هود را بیان می کنیم و در اینجا نوبت به لتو است.درست است که Leto جزو برترین برندهای هود در ایران می باشد,اما بهتر است بدانید که بهترین ها هم دچار مشکل می شوند. اما مزیت هود لتو این است که در حال حاظر تخصص و قطعات برای تعمیرش وجود دارد و نیازی نیست که هودتان را عوض کنید.

1. لرزش به نسبت زیاد هود

موتور هود

اگر هود به مدت چند سال باشد که استفاده می شود ممکن است برخی از قطعات دچار آسیب و خرابی شوند.دلیلش هم این است که هود همیشه در معرض غبار و چربی ها بوده و به همین خاطر خراب می شود.لرزش و صدای زیاد هود ممکن است به دلایل زیر باشد :

  • این لرزش ممکن است به دلیل شل بودن پروانه باشد.
  • موتور فرسوده شده و نیاز به تعمیر دارد.
  • شل بودن پیچ های نگهدارنده هود.

البته این لرزش می تواند یک مشکل جدی باشد و به همین خاطر پیشنهاد می کنیم تا رسیدن تعمیرکار آن را روشن نکنید.

روشن نشدن هود لتو

برد هود لتو

هودها ممکن است به دلیل داغ کردن یا استفاده خیلی زیاد بدون نظارت خاموش شوند.این مشکل ممکن است جدی یا ساده باشد و همه چیز بستگی به بررسی دارد.به هر حال هزینه تعمیر روشن نشدن هود چندان زیاد نیست و ممکن است زیر 300 هزار تومان باشد. از جمله دلایل روشن نشدن هود عبارتند از :

  • ممکن است برق هود قطع شده باشد.
  • موتور از کار افتاده و سوخته است.
  • دکمه پاور یا پنل از کار افتاده است.
  • برد اصلی هود سوخته است.

مکش ضعیف هود لتو

فیلتر هود فوتیل

اصلی ترین کار هود این است که با بیشترین سرعت بو و گرما را از آشپزخانه خارج کند.اما گاهی مواقع به دلیل مشکلات مختلف این مکش تا حد زیادی ضعیف می شود.در این حالت رفع مشکل بسیار ساده بوده و می تواند به یکی از دلایل زیر باشد :

  • پروانه هود به خوبی نمی چرخد و هوا خارج نمی شود.
  • فیلترهای هود کثیف یا شکسته شده اند.
  • هر هود یک خروجی دارد که ممکن است به دلایلی گرفته شود.

دوستان عزیز همانطور که گفته شد باید در رابطه با مشکلات هود با کارشناس تماس بگیرید.چرا که گاهی مواقع با یک کار کوچک قطعه دیگری آسیب می بیند یا موتور از میوفتد.

هزینه تعمیر هود لتو چقدر است؟

هزینه تعمیر هود لتو

همه ما در ابتدا به دنبال هزینه انجام کاری هستیم و به همین خاطر اولین سوالمان هزینه مورد نیاز است.دوستان عزیز توجه داشته باشید که بدون مشاهده هود و مشخص شدن مشکل نمی توان در این رابطه نظری داد و بعد از مشاهده کارشناس هزینه و زمان دقیق به شما اعلام می شود.اما به طور کلی هزینه تعمیر هود لتو زیاد نیست مگر اینکه نیاز به تهیه موتور یا قطعات پیشرفته داشته باشد.

تعمیر هود لتو (Leto) در محل

یکی از اصلی ترین خواسته های اغلب مشتریان این است که تعمیرات در همان انجام شود تا دیگر نیازی به پرداخت هزینه رفت و آمد نباشد.ما در گروه زینو اطلس این خواسته شما را براورده کرده ایم و تقریبا تمام کارهای تعمیر هود در مکان شما انجام می شوند.مورد دیگر هم اینکه کارشناسان ما دسترسی کاملی به قطعات اورجینال دارند و نیازی نیست که خودتان به دنبال قطعه باشید. در حقیقت تمام کارها از صفر تا صد توسط شرکت انجام می شوند.

نظر 0

پیام بگذارید