برخی از دستگاههای موجود در آشپزخانه بسیار مورد استفاده قرار میگیرند ، یکی از این وسایل هود آشپزخانه میباشد که ما در زینو اطلس به صورت تخصصی اقدام به تعمیرات آن می کنیم. زینو اطلس نماینده رسمی 30 برند مطرح وارداتی هود آشپزخانه در ایران میباشد که با دپوی کامل قطعات ولوازم یدکی آن از کشورهای ایتالیا ، آلمان ، اسلوونی ، چین و تکیه بر دانش و تخصص تکنسین های با تجربه و آموزش دیده خود میتواند نسبت به تعمیر هود اقدام نماید. اگر همچنان فکر میکنید که هود یک وسیله یا دستگاه تزیینی است که فقط در بالای اجاق گاز قرار میگیرد و کارایی لازم را ندارد باید بگوییم که سخت در اشتباه هستید .

(راستی مقاله ی تعمیر هود میلانو هم میتونید با کلیک روی لینک بخونید. )اگر هود آشپزخانه شما در وضعیت سالم باشد و نصب و خروجی های آن به صورت درست و اصولی نصب گردیده باشد میتوانید از این دستگاه به عنوان یک ابزار کاربردی در آشپزخانه های کوچک امروزی استفاده کنید . شرکت زینو اطلس نماینده رسمی تعمیرات هود با برندهای اپکس ، زیگما،فوتیل،گرنیه،فاستر،قلومی،بوش،آریستون،میلانو،الگانس،اسکای شف ، آی سی اف،انزو،پرفکت،لامیرا،هایلوکس،مکاپا،الیکا،زپا،هات پوینت فورس ، لتو،آروما ، استیل البرز ، ایلیا استیل ،میکس ، مکث، و… میباشد و قادر است در صورت بروز هرگونه مشکل و ایراد در دستگاههای هود آشپزخانه در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به تعمیر و رفع ایراد آن اقدام مینماید.لازم به توضیح است پس از تعمیر هود در تهران توسط شرکت خدمات طلایی زینو اطلس قطعه تعویضی و یا تعمیری گارانتی شده تا از تعمیرات هود خود اطمینان لازم و کافی را داشته باشید.

تعمیر هود در تهران با ضمانت زینو سرویس

تعمیرات هود در تهران ، با ضمانت تعمیرات توسط شرکت خدمات طلایی زینو اطلس ،شما مشتری گرامی در 7 روزهفته و 24 ساعت شبانه روز میتوانید جهت تعمیرات هود آشپزخانه خود با ما در ارتباط بوده و درخواست اعزام سرویسکار تعمیر هود را در شرکت ثبت نمایید . اطمینان داشته باشید سرویسکاران این مجموعه در کوتاهترین زمان ممکن در کنار شما عزیزان خواهند بود و نسبت به رفع عیوب احتمالی هود آشپزخانه شما اقدام خواهند کرد.

چرا تعمیر هود را به زینو اطلس بسپاریم؟

اعزام تکنسین مجاز تعمیرات هود در کوتاهترین زمان ممکن

استفاده از قطعات اصلی و اورجینال با ضمانت اصالت قطعات در تعمیر هود

گارانتی خدمات ارایه شده تعمیر هود به مدت 180 روز

تضمین پایین ترین تعرفه خدمات تعمیر هود به دلیل واردات مستقیم قطعات

اعزام تکنسین های آموزش دیده و مسلط به تعمیرات هود در تهران

پاسخگو بودن خدمات و واحد تعمیرات در 7 روز هفته

برای ارتباط با مرکز تعمیر هود چه ساعاتی و با چه شماره ای تماس بگیرم؟

زینو اطلس ، نمایندگی رسمی تعمیر هود در تهران میباشد این مجموعه به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته پاسخگوی شما عزیزان خواهد بود شما میتوانید همه روزه در صورت نیاز به تعمیرات هود آشپزخانه خود با شماره تلفن :02126326554 با ما در تماس بوده و درخواست سرویس و تعمیر هود خود را به ما بسپارید.

آیا پس از تعمیرات هود ضمانت یا گارانتی تعمیرات داده میشود؟

پس از تعمیرات هود آشپزخانه در زینو اطلس ، به شما مشتری گرامی ضمانتنامه رسمی خدمات و تعمیرات هود به مدت 6 ماه داده خواهد شد که در فاکتور ارایه شده سرویسکار درج گردیده و پس از تحویل دستگاه هود توسط سرویسکاران این مجموعه به شما مشتری گرامی و اطمینان از سلامت دستگاه این ضمانت فعال و به مدت 180 روز اعتبار خواهد داشت . بدیهی است در صورت بروز هرگونه ایراد در هود آشپزخانه پس از انجام تعمیرات سرویس و خدمات رایگان تعمیر هود به شما مشتری گرامی در زمان گارانتی ارایه میگردد. توجه فرمایید قطعات مندرج در فاکتور ارایه شده که توسط شرکت زینو اطلس اقدام به تعمیر و یا تعویض آنها گردیده مشمول گارانتی میباشد و قطعات دیگر در این ضمانت نامه نیست.

برخی از ایرادها که شما را نیازمند تعمیرات هود میکند؟

هودها معمولا به این ایرادها دچار میشوند و شما را نیازمند تعمیر و درخواست اعزام سرویسکار و تعمیرکار هود آشپزخانه مینماید.

هود آشپزخانه روشن نمیشود علت چیست ؟

معمولا روشن نشدن هود آشپزخانه ارتباط مستقیم به اتصالات برقی و قطع شدن برق دستگاه دارد و یا فیوز روی برد دستگاه به علت بروز اتصالی از داخل مدار فرمان قطع شده که نیازمند است به بررسی آن بپردازیم . البته لازم به توضیح است که این اتصالات یعنی سیم های ورودی دستگاه را میتوان بررسی نمود ولی در صورت عدم قطع آن و نیاز به بررسی هود از لحاظ برد الکترونیکی میبایست به شرکت زینو اطلس تماس گرفته و درخواست اعزام سرویسکار تعمیرات هود را ثبت نموده و با خیال آسوده منتظر حضور سرویسکار در محل و تعمیرات دستگاه معیوب باشید.

هود آشپزخانه در زمان روشن شدن موتور ، دارای صدای زیاد میباشد.

بعضی از مدلهای هود حتی در مدلهای وارداتی دارای موتور سوپر سایلنت ( بی صدا ) نیستند و در تولید آنها از موتور معمولی استفاده گردیده و به همین خاطر موتور آنها در زمان کار صدای زیادی تولید میکند . اما در بسیاری از موارد هود سالها در منزل یا محل کار شما کار میکرده اما به یکباره صدای موتور تغییر کرده و صدای غیر متعارف دارد . لذا احتمال خرابی در شفت ، بلبرینگ ، بوش موتور هود وجود دارد و این ایراد میبایست توسط سرویسکاران مجاز شرکت مورد بررسی قرار گیرد.شما میتوانید درخواست تعمیر هود در تهران را از بخش تماس با در شرکت ثبت و منتظر حضور سرویسکار باشید.

برد هود قاطی کرده و دستگاه خاموش و روشن میشود.

هود آشپزخانه ، به یکباره دچار مشکل گردیده و قاطی میکند . خود به خود روشن و خاموش میشود و یا دور موتور بدون اینکه در کنترل ما باشد بالا و پایین میرود این ایراد مربوط به برد الکترونیک هود میباشد و احتمالا یکی از بردهای دستگاه برد اصلی یا برد تاچ دچار آسیب شده است و میبایست توسط متخصص الکترونیک مورد بررسی قرار گیرد .توجه داشته باشد دستکاری برد الکترونیک هود توسط افراد متفرقه و سرویسکاران غیر مجاز میتواند آسیب بسیار جدی به هود آشپزخانه و نیز موجب خسارات جانی و مالی زیاد برای شما عزیزان گردد پس از دستکاری برد الکترونیک هود خودداری و تعمیرات هود خود را به متخصصین این امر محول کنید . شرکت زینو اطلس ، تعمیرگاه مجاز و تخصصی برد الکترونیک هود آشپزخانه در تهران میباشد و شما مشتری گرامی میتوانید جهت تعمیر هود در تهران مشکلات هود خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید.

چراغهای هود به یکباره از کار افتاده علت چیست ؟

اگر چراغهای روشنایی هود شما به یکباره از کار افتاد میبایست ابتدا به تعویض لامپ آن اقدام نمایید در صورت روشن نشدن چراغها بعد از تعویض لامپ هود میتوانید قسمت خروجی برق لامپ را با اهم متر چک کنید . در صورت عدم مهارت در امور فنی و الکترونیک به هیچ وجه این کار را شخصا انجام ندهید و با تماس خود در بخش تعمیر هود در تهران از کارشناسان مجموعه درخواست اعزام سرویسکار مجاز نمایید تا ایراد را برای شما برطرف نماید.

ضمانت تعمیر هود در تهران توسط زینو اطلس چگونه است؟

تمامی هودهایی که توسط شرکت زینو اطلس تعمیر میگردد به مدت ۱۸۰ روز دارای گارانتی و ضمانت خدمات میباشد .

تلفن نمایندگی های تعمیر هود در تهران شرکت زینو اطلس:

تعمیر هود در تهران نمایندگی شمال تهران۰۲۱۲۶۳۲۶۵۵۴
تعمیر هود در تهران نمایندگی شرق تهران۰۲۱۷۷۴۵۶۲۸۳
تعمیر هود در تهران نمایندگی غرب تهران۰۲۱۲۶۳۲۰۱۷۵
تعمیر هود در تهران نمایندگی جنوب تهران۰۲۱۷۶۷۸۱۲۶۰
شما مشتری گرامی میتوانید جهت تعمیر هود در تهران با شماره نزدیکترین نمایندگی در شمال ، جنوب،شرق،غرب تهران با ما در تماس باشید.

مدت زمان ضمانت قطعات در زینو اطلس:

موتور هود۶ ماه ضمانت
برد هود۶ ماه ضمانت
برد تاچ۶ ماه ضمانت
کاسه لامپ۶ ماه ضمانت
تعمیر برد هود۹۰ روز ضمانت
تعمیر موتور هود۹۰ روز ضمانت
تعمیر هود با ضمانت زینو سرویس و اصالت قطعات

نظر 0

پیام بگذارید