تعمیرات برد لباسشویی شمال ،جنوب،غرب،شرق تهران /برد لباسشویی بوش،سامسونگ،الجی،دوو،اکسپریال،ایندزیت،ویرپوول،کنوود،پاکشوما،آبسال،اسنوا

هزینه تعمیرات برد لباسشویی چقدر است؟

شرکت خدمات طلایی زینو اطلس ،عضو رسمی اتحادیه سرویسکاران و تعمیرکاران لوازم خانگی تهران میباشد و تمامی تعرفه های تعمیرات برد لباسشویی طبق تعرفه مصوب اتحادیه و برحسب نوع خرابی برد با نازلترین قیمت انجام میگردد.

این مجموعه با در اختیار داشتن تجهیزات کامل تعمیرات برد لباسشویی و همچنین تکیه بر دانش متخصصین خود اقدام به تعمیرات و رفع عیوب احتمالی انواع برد لباسشویی در تهران مینماید.

لذا از شما مشتریان گرامی دعوت میگردد جهت تعمیرات برد انواع ماشین لباسشویی پس از اخذ نوبت پذیرش به صورت تلفنی به نشانی مندرج در وبسایت رسمی زینو اطلس مراجعه و نسبت به تعمیرات برد خود اقدام نمایید.

لازم به ذکر است تمامی برد های ارسالی از لحاظ ظاهری مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در صورت تعمیر و یا دستکاری توسط سرویسکاران و تعمیرکاران غیر مجاز از پذیرش و تعمیر برد معذوریم.

در مرکز تعمیرات برد لباسشویی زینو سرویس تعمیرات انواع برد حتی با IC سوخته انجام میپذیرد.

تعمیرات برد لباسشویی چقدر زمان میبرد؟

تعتمیرات برد لباسشویی بسته به میزان آسیب دیدگی مشخص میگردد . در اکثر بردهایی که جهت تعمیرات در این مجموعه پذیرش میگردد با زمان تقریبی 24 ساعت قابل عودت به شما مشتریان گرامی است.

تعمیرات بردهایی که دچار آسیب دیدگی در قسمت آی سی میباشند معمولا زمان بیشتری نسبت به بردهای دیگر جهت تعمیرات احتیاج دارد.

این مجموعه در تلاش است در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به رفع عیب برد ماشین لباسشویی با توجه به اهمیت این دستگاه در خانه اقدام نماید.

هزینه تعمیرات برد لباسشویی در تهران چقدر است؟

تعمیرات برد با توجه به مقدار قطعات آسیب دیده و میزان زمان صرف شده برای تعمیرات محاسبه هزینه صورت میگیرد.ارزان ترین نرخ تعمیرات برد لباسشویی در تهران را از ما بخواهید.

آیا تعمیرات برد لباسشویی با ضمانت در زینو اطلس انجام میگردد؟

تعمیرات برد لباسشویی در شرکت زینو اطلس دارای 6 ماه ضمانت تعمیرات و خدمات میباشد.. پس از انجام تعمیرات برد در این مجموعه جهت رفاه حال مشتریان و بهره مندی از خدمات مطلوب تر اقدام به ارایه گارانتی تعمیرات برد به مدت 6 مینماید.

مدت زمان تعمیرات برد لباسشویی چند روز میباشد؟

با توجه به اهمیت وجود ماشین لباسشویی در منازل این مجموعه در تلاش است در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به رفع عیب بردها اقدام و پس از تست و بررسی نهایی در اختیار مشتریان گرامی قرار دهد.

آیا در تعمیرات برد لباسشویی از قطعات اصلی و اورجینال استفاده میگردد؟

تعمیرات برد لباسشویی نیازمند قطعات مشابه و هم رنج با قطعه اصلی میباشد و این مجموعه در تعمیرات برد با اطمینان کامل از اصالت قطعات اقدام به تعمیر و ضمانت برد تعمیر شده مینماید.

نظر 0

پیام بگذارید